Lue keskustelun säännöt.
Raskaana?
26.09.2007 |
Hei!
Olen nyt ensimmäisellä luomukierrolla pillereiden jälkeen. Kiertopäivä 16 menossa nyt. Olen kärsinyt päänsärystä nyt muutamia päiviä ja jotenkin on koko ajan huono olo. Ei suoranaisesti okseta, mutta on " ällö olo" . Voinko olla ensimmäisestä kierrosta tullut raskaaksi, vai voiko se olla jotain muuta? Onko kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itselläni myös ensimmäinen luomukierto menossa ja tällä hetkellä kp 31. Ensimmäisen parin viikon ajan minulla oli myös koko ajan kuvotusoloa ja ihmeellistä palan tunnetta kurkussa. Muutamana päivänä tuli myös hieman veristä valkovuotoa.. Kp 15 tunsin aamulla ovulaatiokipuja oikeassa munasarjassa ja ajattelin myös, että olisinko voinut olla niin onnekas, että tulen heti ensimmäisestä kierrosta raskaaksi.. Viime pe-aamuna (kp 26) tein varhaisen raskaustestin, joka näytti vahvasti vain yhtä viivaa eli en olisi raskaana.
Toissapäivänä kuukautisten olisivat pitäneet alkaa, mutta eivät ole alkaneet enkä tunne mitään merkkejä niiden alkamisesta paitsi viime pe ja la tunsin menkkakipuja alavatsassa ja -selässä...en kyllä tunne mitään raskausoireitakaan paitsi yliväsymystä, mutta johtunee vuodenajasta. Jotenkin en usko, että olen raskaana, mutta ajattelin tehdä uuden testin viim. la:na. Jos sittenkään ei näytä plussaa, taitaa vain olla ekan luomukierron sekoilua. Ennen kuin aloitin pillerit 7 vuotta sitten, kiertoni olivat todella epäsäännölliset.. Nyt masentaa, että jos ne edelleen ovat samanlaiset, niin raskaaksi tuleminen on varmasti todella vaikeaa...
Tsemppiä sinulle yritykseen! :)