Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, mulla on enää yhdelle joululahja ostamatta =)

Vierailija
26.09.2007 |

Kummipojalle. Sille onkin sitten kaikken helpoin keksiä, kun ei hinnalla niin suurta väliä ole. Kaikki mahdolliset miehen sisarusten lapset yms.; lahjat hankittuna! Eilen vikat löysin Jumbon pyöreiltä päiviltä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettuna ei vielä montaa ole, mutta idea on kaikkiin paitsi yhteen. :)

Vierailija
2/8 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä... Joitakin on jo hankittuna ja usealle ideat mietittynä sen kun vaan käy ja ostaa. Minua ei viime hetken ostoksille sinne tungokseen saa! Hommaan aina lahjat ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihailen sua!

Mulla on kaikki joululahjat suunniteltuna joten ostelen niitä pikkuhiljaa kun olen jo päättänyt mitä kenellekin!

Vierailija
4/8 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä elämää, jos yhtä juhlapyhää suunnitellaan ja valmistellaan jo kuukausia etukäteen?

Vierailija
5/8 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jos alottaisi joululahjojen hankinnan..ei olisi joulukuussa aivan pennitön ja tammikuun visa kaatuu niskaan...mutta mikä estää...niin mikä? Onnittelut sinulle!

Vierailija
6/8 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina manailen joulun alla, miksi en hommannut lahjoja ajoissa.

Vierailija
7/8 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vielä on paljon hankkimatta, mutta onhan tässä todellakin aikaa. Itse tilailen paljon netistä, niin ei tarvi kaupoissa juosta.

Ilmaislahjaa en muuten muutoin kehtaisi antaa joululahjana, mutta nyt oli kylkiäisenä suht tyyris japanilainen veitsisetti, joka lienee just sopiva Japani-intoilijalle. :)

Vierailija
8/8 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tehdä vielä muutaman parin huovutettuja tossuja, mutta muuten alkaa olla lahjat kasassa. Kirja-alesta ostin juuri ison kasan kirjoja. Tykkään antaa paljon lahjoja ja halvemmalla pääsee kun aloittaa hyvissä ajoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän