Mikä huonekaluliike on sellainen, mistä uskaltaa ostaa sohvan?
Mikä on sellainen liike, joka ei harrasta filunkipeliä vaan pitää sen minkä lupaa? kokemuksia?
Kommentit (123)
Jep....
Tilasin sängyn heiltä tammikuussa ja toukokuussa peruutin tilauksen. noooh... eivät VIELÄKÄÄN ole palauttaneet rahoja. lähtee kyllä nyt rikosilmoitus petoksesta kohta
Jos haluatte välttyä mielipahalta, niin kiertäkää tämä Sisuste-Peltoniemi kaukaa. Rahat kelpaa, mutta sänkyä odotettu jo 7kk.
Komppaan. Tilasimme ja maksoimme elokuussa sängyn, joka luvattiin toimittaa meille marraskuussa. Nyt on jo tammikuu, eikä vieläkään ole tietoa milloin saamme sängyn. Luottamusta ei myöskään herätä se, että Sisuste Peltoniemestä ei olla kertaakaan oltu meihin yhteydessä kertoakseen toimituksen viivästymisestä, vaan olemme joutuneet kysymään sängyn perään.
Osta Sotkasta,hyvä hinta- laatu suhde.
Minulla säätelee raha tänä päivänä mööpelin vaihdot. Mutta sanoisin Sotka.Sieltä viimeksi ostanut 2 eri kertaa soffan Sotkasta.Sohvan vaihto oli lähelläni oleva henkilö halusi sen ja annoin.Joten oli syy ostaa uusi. Palvelu hyvää ja nopea toimitus.Soffa on ollut mitä olen halunnut ilman vikoja. Seuraan tarkaan hintoja.katselen soffia ymm. Koko kämpä uusikisi,mutta minimaliseksi.Harkitsen tarkaan ! Työelämässä kun olin ehdoton oli Isku ja Asko. Ne ajat menet naisen työstä saatu eläke on aina pienempi kuin miehen.
no kun ottaa pandemian vaikutukset huomioon, niin kyllä minäkin olisin 6kk valmis odottamaan sänkyä. Mikäli puhutaan oikeasti laadukkaasta tuotteesta.
Pandemia se on muillakin ollut, eipä ole ollut toimitusvaikeuksia - ja jos kerta vielä kotimaista työtä niin kaikki löytyy kotimaasta, miten pandemia sitten on seliselitys suhmuroinnille.. Aivan rikollista piättää asiakasta tyhjin käsin puoli vuotta(!!) kun kuitenkin itse ottanut rahat. Aivan älytöntä, ja vielä sänky, joka usein laitetaan kiertoon juuri ennen uuden tuloa. Itse en ylimääräistä viikkoakaan odottaisi sänkyä, tilauksen peruutus ja uutta tilalle muualta.
Älä osta Sisuste Peltoniemeltä mitään, Ostin sängyn , toimitus lupauksesta 2 kk myöhässä, eikä heiltä mitään yhteydenottoa.
Peruutin tilauksen olennaisen myöhästymisen vuoksi, ei tietenkään mitään vastausta. Luottokortti yhtiölle tehdyn korttireklamaation jälkeen sain kortti yhtiöltä rahat takaisin. Heillä paremmat mahdollisuudet saada liike maksamaan. Ei heidän kanssa kannata neuvotella ja soitella mitään, tekee kuluttajaneuvojan ohjeen mukaan reklamaatiot, niin saa rahat takaisin ainakin jos on maksanut luottokortilla, muussa tapauksessa uhkaa käräjillä.
Ikea!
Sen minkä ostat niin myös saat.
Mikäli toimitusajat ei pelitä niin ei silloin pidä myydä.
Myyjät kyllä ovat tietoisia asiasta. Rahat kun saadaan niin kiinnostus loppuu siihen.
Omien kokemuksien perusteella ostan jatkossa Ikeasta. Sohvan ostan ehkä muualta jos tuotetta on varastossa.
Artek. Sohva tuli silloin kun oli sovittu. Purkivat pahvit, suojamuovit jne ja veivät ne mennessään. Oli Artekin oma kuljetus silloin, en tiedä onko heillä enää omaa kuljetusta.
Kalustetalo Juurikivi ehdottomasti. Mahtava palvelu ja hinta-laatu suhde kunnossa.
Asko tai Isku kotimaiset sohvat, ovat kestäneet ilman ongelmia.
Paras on askarrella ihan itse vanhoista kuormalavoista sohva, ettei tule päästöjä, eikä maksa mitään, eikä vaan kukaan pahoita mieltään. Tai oikeastaan voitte istua lattialla - se on vielä parempi.
Maskun ja sotkan tuotteet varmaan hyviä, jos ei tykkää kasata.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä Joensuussa palvelu pelaa ja kaikki on ollut heti saatavilla varastosta. Kotiinkuljetuskin täsmällinen.
Maskuun älä vaan erehdy menemään. Kuten tuossa toisessa ketjussa puhuttiin, niin sieltä ei koskaan saa mitään kuin vasta useiden kuukausien päästä tehtaalta.
Aivan, mutta tämä kerrotaan kyllä ennen ostopäätöstä. Sinänsä Maskun myymät sohvat ovat laadultaan hyviä, jos ei osta sitä halvinta. Hyvä täyspuurunko ja kestävät materiaalit.
Ostin virolaisen tehtaan sohvan. Olen erittäin tyytyväinen. Tuli rahtikuluineenkin edullisemmmaksi kuin vastaava suomalaisissa kaupoissa. Mutta ostin tuon siksi, etten löytänyt samantyyppistä verhoilua muualta.
Ikea, saa heti mukaan.
Ei tule kuuloonkaan että jäisin odottelemaan kuukausikaupalla yhtäkään sohvaa tai muuta kalustetta.
Itse ostan huonekalut vain sellaisesta paikasta, mistä saat ne heti mukaan.
En luota siihen että luvataan niiden tulevan 1-8 viikon kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Ikea!
Sen minkä ostat niin myös saat.
Mikäli toimitusajat ei pelitä niin ei silloin pidä myydä.
Myyjät kyllä ovat tietoisia asiasta. Rahat kun saadaan niin kiinnostus loppuu siihen.Omien kokemuksien perusteella ostan jatkossa Ikeasta. Sohvan ostan ehkä muualta jos tuotetta on varastossa.
Aikian sohvat on vaan ihan paskaa laadultaan. Koeistuin lähes kaikki sohvat myymälässä, enkä tykännyt istumatuntumasta. Isot, divaanilliset sopivat toki löhöilyyn, mutta ei fiini mille vieraille istuimeksi.
Lisäksi ikealaiset sohvat tuppaavat lysähtämään parissa vuodessa viimeistään; näkee ja tuntuu, että _on istuttu_. Täysin plösöjä, ei ryhtiä.
Esim Iskusta kotimainen sohva, en voi kuin suositella lämpimästi. Kestää ja kestää, on edelleen kuin uusi. Tietenkin vähän elämäntavoista kiinni, mut jos ei aivan porsaana elä niin kannattaa.