Ennustajaa paikalla? Toivon kipeästi että joku voisi ennustaa minulle, pohdin tulevaisuuttani
Toivon että ennustaisit minulle, pyydän Olisin todella kiitollinen! Suurkiitos jo etukäteen!Miten minulla menee vuoden päästä: Opiskelenko? Olenko parisuhteessa? Saman henkilön kanssa kuin tällä hetkellä? Onko taloudellinen tilanteeni suuresti muuttunut nykyisestä? Olenko saanut erään kesken olevan asiani loppuvuoden aikana hoidettua päätökseen? Ja miten minulla menee muuten noin yleensä elämässä? Jos olen parisuhteessa onko se uskoton vai uskollinen?
Kommentit (9)
1. Kyllä, jos sinussa on tarmoa ja tahdonlujuutta toteuttaa haluamiasi asioita elämässäsi. 2. kts. edellinen vastaus. 3. Jos opiskelet, taloudellinen tilanteesi tuskin on kovinkaan paljoa muuttunut ainakaan parempaan suuntaan. 4. kts.ensimmäinen vastaus. 5. kts. ensimmäinen vastaus. 6. riipuu täysin sinusta ja toisesta osapuolesta.
koska keskityt haahuiluun etkä asioiden laittamiseen määrätietoisesti kuntoon. Jopa nykyinen mieskin saa tarpeekseen ja lähtee.
koska keskityt haahuiluun etkä asioiden laittamiseen määrätietoisesti kuntoon. Jopa nykyinen mieskin saa tarpeekseen ja lähtee.
Jos perustat asiasi ennustuksiin niin ei kuulosta lupaavalta. Höpsö, älä nyt oikeasti usko tuollaiseen huuhaahan. :)
todella uskot ennustuksiin sinulle on helppo ennustaa synkkää tulevaisuutta naurunalaisena ääliönä.
jos tähän ketjuun olisi alkajaisiksi tullut muutama "oikean näkijän" kaukoluotaava analyysi kysyjän tulevaisuudesta, ketjulla ei olisi äärtä eikä rajaa ja "uskovien" kommentteja olisi pilvin pimein. Nyt kun on muutama ei-huuhaamainen järkivastaus, homma kuivui kasaan.
Miksi, voi miksi järki häviää aina tunteille ja luonnollinen yliluonnolliselle :D
Onko vain niin, että on helpompi uskoa ennustuksiin ja olla itse tekemättä mitään ajatellen, ettei voi itse vaikuttaa tulevaisuuteensa?
Toivon että ennustaisit minulle, pyydän Olisin todella kiitollinen! Suurkiitos jo etukäteen!Miten minulla menee vuoden päästä: Opiskelenko? Olenko parisuhteessa? Saman henkilön kanssa kuin tällä hetkellä? Onko taloudellinen tilanteeni suuresti muuttunut nykyisestä? Olenko saanut erään kesken olevan asiani loppuvuoden aikana hoidettua päätökseen? Ja miten minulla menee muuten noin yleensä elämässä? Jos olen parisuhteessa onko se uskoton vai uskollinen?
Kysymyksistäsi on helppo ennustaa, että olet jonkinlaisessa kriisissä/risteysvaiheessa elämässäsi.
Jos sinussa on yhtään "munaa", eroat nykyisestä miehestäsi koska ilmiselvästi et ole tyytyväinen suhteeseesi ja epäilet miestä pettämisestä. Haet keväällä opiskelupaikkaan, mutta sinne pääseminen vaatii työtä. Mikäli et hae, katsele parempaa työtä niin taloutesi paranee.
ole parisuhteessa. Joku säätö saattaa olla.
Taloudellinen tilanteesi on parempi. Olet saanut jotain tärkeää hoidettua.
1. Kyllä, jos sinussa on tarmoa ja tahdonlujuutta toteuttaa haluamiasi asioita elämässäsi. 2. kts. edellinen vastaus. 3. Jos opiskelet, taloudellinen tilanteesi tuskin on kovinkaan paljoa muuttunut ainakaan parempaan suuntaan. 4. kts.ensimmäinen vastaus. 5. kts. ensimmäinen vastaus. 6. riipuu täysin sinusta ja toisesta osapuolesta.