Olisitko mielummin 15-vuotias teiniäiti vai 45-vuotiaana äidiksi tullut mummoäiti?
Kommentit (35)
ja neljäs lapseni, joka on nuorimmainen, on 3 vuotias, osaan nyt kypsemmällä iällä olla mielestäni parempi vanhempi, ei raha huolia on aikaa ja rakkautta rajattomasti, tietoisena siitä , että olen elämäni puolivälissä, elämä on lahja, joka voi loppua koska vain
Itse tulin äidiksi 23v ja se oli " paras" ikä minulle.
On noita teiniäitejä tullut nähtyä kaveripiirissä...
Kaikkein mieluummin kylla ottaisin tilanteen niinkuin se nyt on ja eka lapsi n 30- vuotiaana.
Mieluummin ehkä kuitenkin 45-vuotias. Onhan se kyllä jo hirveän korkea ikä äidiksi tuloa ajatellen, mutta en silti 15-vuotias äiti haluaisi olla.
ja kokemuksen pohjalta vastaisin että todellakin mielummin 45-vuotias mummoäiti, sekä itseni että lapsen kannalta.
Jos omassa menneisyyden elämässäni olisin saanut lapsen 15-vuotiaana, sillä olisi ollut ihan väärä isä, ja se olisi ollut tuomittu siihen suhteeseen minun lisäkseni. Enkä olisi tuosta äijästä päässyt eroon sittemmin.
Oma esikoinen on syntynyt, kun olin 28, nyt tulossa kolmas ja olen 33. Opintojen aikana olen lapset saanut, ja ehkä vielä neljäs vuoden parin sisään. Ja näiden lasten isän tiesin olevan se oikea, kun oltiin tunnettu alle vuorokausi.
Paitsi en enää ehtisi, kun olen jo 47, mutta mummo en ole vieläkään. Nuorin on 5-vuotias. Vanhimmalla periaatteesa voisi olla jo lapsi, koska ikää on 19 vuotta.
Kunhan olen 45, en halua enää vaippoja vaihdella.
Etenkin jos ajatellaan takautuvasti että KENEN kanssa olisin aikoinaan sen lapsen tehnyt 15-vuotiaana niin kauhistuttaa. Se finninaamamoponrassaaja ei ole kovin paljon kehittynyt niistä ajoista ja aika surkeat geenit olisi lapsi saanut ;)
Se on alkavaa keski-ikää, jos jotain.
olisin mieluummin. Ja av-teinimammojen mielestä sellainen olenkin ;D
Olen 35 v kahden pienen lapsen äiti ja haaveilen vielä kolmannesta.
Teini-ikä oli muutenkin niin raskasta aikaa etten millään olisi jaksanut pieniä lapsia silloin hoitaa.
Olisi jotain " annettavaakin" lapselle. Toki jollain 15-vuotiaallakin voi olla, en ole vaan tavannut sellaisia. Kaikki tuntemani myöhemmällä iällä lapsen saaneet ovat ihania äitejä, tosin ehkä vähän ylisuojelevia ja ylihössöjä... :)
t. äiti 31 vee
t:äiti 27-v, 2 lasta