Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautua kun mies ei tule kotiin yöksi???

Vierailija
26.10.2008 |

Ekaa kertaa näin pitkä odotus yöreissulta 20 vuoden aikana.... Ajatukset hieman sekavat huonosti nukutun tai oikeastaan nukkumattoman yön jälkeen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksat olla vastaanottavaisempi.. elä maalaa peikkoja, vaan anna miehesi puhua..sitten toimi niin kuin koet parhaaksi..kerro myös miehellesi ettet ollut varautunut näin pitkään poissa oloon..

Vierailija
2/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatko heitä kiinni puhelimitse? tiedätkö yhtään missä miehesi on ollut ryyppäämässä? oisko voinut sammuu jonnekkin juhla/jatkopaikalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotiin tullaan nukkumaan. Ei kertakaikkiaan saa juoda itseään siihen kuntoon, että johonkin sammahtaa. Ja jos sammahtaa, niin kyllä kavereiden täytyisi kyseinen tyyppi ohjata taksiin ja kotiin, tai ainakin soittaa vaimolle.

Itse olen yhden kerran odotellut huolissani miestäni, ja pelännyt vaikka mitä. Meillä on aina ollut sopimus, että pilkun jälkeen viimeistään lähdetään baarista suoraan kotiin. Ok, tottakai mies on joskus hakenut vielä grilliltä ruokaa, mutta se ei niin kauan vie, että ehtisi oikein huolestua.

Tosin tuolla kerralla kun mies sulki puhelimen ja jätti tulematta kotiin, oltiin riidelty ja kotiin tulemattomuus oli selkeästi lapsellinen "kosto". En vaan itse olisi uskonut, että mies jää kaverilleen yöksi, ja pelkäsin pahinta, eli että jotain on sattunut, onnettomuus, kuolema, putka ;)

Tsemppiä vaan ap:lle, tiedän millaisia tunteita käyt parhaillaan läpi! Yritä rauhoittua ja rentoutua, kyllä tilanne varmasti aamupäivän aikana selkiytyy!! Ja minä kyllä voisin sinuna soitellakin sinne kavereille...

Vierailija
4/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin paniikinomaisesti. Juuri tässä olin tapaus, kun ihan kuuliainen perheenisä jätti tulematta kotiin yöksi, eikä kuulunut aamusellakaan. Kymmenen tuntia myöhemmin kävi ilmi, että oli kuollut sairaskohtaukseen johonkin tien varteen...

Vierailija
5/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni ei kotiin tulisi, epäilisin heti, että jotain on sattunut.

Vierailija
6/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan tosissani olen. Niin saatana paljon tuskaa se aiheutti, ettei se kuolema enää paljoa missään tuntuis.

Vierailija
7/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla kotiin niin kai mä oisin tosi utelias mihin on jäänyt

Vierailija
8/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ryyppäämässä jossakin. jos sinä naisena jättäisit tulematta kotiin iltamenojen jälkeen niin mieti mitä olisi vastassa, inhottaa kun miehet ottavat näitä erityisvapauksia. meidän perheessä mies toimii juuri näin saa mennä ja tulla miten haluaa, olen todella pahoillani puolestasi, miehesi toimii väärin kuten meilläkin...

Vierailija
9/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kavereidensa kanssa konsertissa, eksyi kavereistaan ja oli niin päissään, että joutui putkaan. Putkasta ei saa soittaa, vaikka miten anoisi.

Arvaa vaan olinko huolissani ja niin oli kaveritkin. Sattui talvella ja miehen takkikin oli jäänyt narikkaan ja kaverit toi sen tullessaan.

Se siitä saa kun harvoin ulkoilee... Meillä mies ehkä kerran vuodessa kavereiden kanssa jossain.

Vierailija
10/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos etukäteen ei olisi ollut mitään ajatusta yön yli pois olemisesta!

Vierailija
11/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista allekirjoittajaa kotiin.

Oli sovittu, että vaikka mikä pusuttelufiilis olisi tai vaikka porttikongissa tekisi temput jonkun hutsun kanssa, niin mun viereeni oli tultava yöksi. Pidin itse sitä vakavan suhteen rajana. Olin aika nuori ja noin naivi. Ei olisi tuollaiseen paskaan pitänyt edes tikulla koskea.

Nyt on sitten kunnon mies, joka tietää, että vahdin kuin haukka, mutta ymmärtää sen rakkaudeksi. :)

Vierailija
12/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tämä on niin yleistä etten jaksa enää edes huolestua. Ollaan sovittu, että yöt nukutaan kotona, mutta meilläkin herra omaa ihan omia vapauksia. Ja minä en perään rupea soittelemaan! Kohta pakkaan lapset autoon ja mennään ystävän luo kyläilemään, mikäli herra ei ole meidän lähtöön mennessä kotiutunut niin ihmetelköön sit itsekseen minne muu perhe on kadonnut.

Vierailija
13/13 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti lähti töistä suoraan kaverilleen tai jonnekin ja tuli seuraavana iltana kotiin, taksilla kun ei vielä kyennyt autoa työpaikalta hakemaan. Exä harrasti tuota myös viikolla. Ilmotti päivällä tekstiviestillä että töissä menee pitkään, illalla ilmotti tekstiviestillä että menee myöhään. Neljän aikaan yöllä tuli viesti että menee työpaikalle yöks. En tiiä missä oikeesti yönsä vietti, eikä oikeestaan kiinnostakaan kun tosiaan on nyt ex-mies. Jotain ainakin viimesten kuukausien reissuista kertoo se, että kaks viikkoa meidän eron jälkeen (jolloin kaikki kaverit ei edes tienneet että ollaan erottu) esitteli uutta tyttöystäväänsä julkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän