Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Farbod tarkoitti, kun sanoi eilen päiväkirjahuoneessa, että

Vierailija
25.09.2007 |

pelkää Jarkkoa, koska Jarkolla on miessuhteita takanaan. Onko Jarkko puhunut tästä bb-talossa vai onko juttu ollut lehdissä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tyyppi siis kertoo pokkana pelkäävänsä Jarkkoa naama peruslukemilla.

t. 30

Vierailija
22/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se laukoi niitä juttujaan ajattelin että nyt se meni monelta nuoremmalta yli hilseen.. mutta sehän oli niin vitsi kuin olla voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vitsin teki HAUSKEMMAKSI se, että valitsi kohteeksi juuri Jarkon. Mutta älä tajua jos et halua. Mä tunnen Jarkon näin muutenkin, joten ehkä siksi ajattelen näin.

t. 31

Vierailija
24/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei kannata ottaa kaikkea niiiin tosissaan..

Vierailija
25/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleensa kimpassa niin, että sekstaillu nainen ja kaksi miestä. Mun mielestä kyllä mies on jonkinsortin bi kun lähtee tollaiseen touhuun. Tarkennuksen vuoksi- bi-seksuaalisuudessa ei ole mielestäni mitään outoa..

Vierailija
26/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut miehenkin kanssa!

Vierailija
27/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olleensa kimpassa niin, että sekstaillu nainen ja kaksi miestä. Mun mielestä kyllä mies on jonkinsortin bi kun lähtee tollaiseen touhuun. Tarkennuksen vuoksi- bi-seksuaalisuudessa ei ole mielestäni mitään outoa..

Vierailija
28/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin et hän pani toista ja toinen mies toista muijaa kylläki samassa huoneessa. Ei se sen toisen miehen kaa oo sekstaillu yhdessä.

En itekkään tajunnu vitsiksi Farbodin heittoa ensin, vaan ihan hyvin vois kyllä olla sellanen:)) Aika vitsikkäältä kuulostaa, hiljanen vaan ku puhuu niin saapi nauraa.

Mutta myös vois olla väärinkäsitys just Eikan puheista ja tosi homopelkoinen sälli, vaan ehkä en tähän kuitenkaan usko..

Vierailija
29/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mielestä ole tullut ilmi missään. paitsi silloin kun Einari vähän hipelöitti.

Vierailija
30/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni Jarkko on talossa vaikuttanut umpiheterolta... jännää

Vierailija
31/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon satavarma et tän palstan mammat ei yksikään tajunnu että se veti sen ihan vitsillä naama peruslukemilla. Päivän parhaat naurut taas sai. Tytöt oli oikeessa kun sano että se on huumorimiehiä...

Vierailija
32/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun sanot, niin ehkä olikin ;) ap

Vierailija
33/33 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies vaan nauroi vieressä että vähän tuo on hauska jätkä, etkö nyt huumoria ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä