Mitä Farbod tarkoitti, kun sanoi eilen päiväkirjahuoneessa, että
pelkää Jarkkoa, koska Jarkolla on miessuhteita takanaan. Onko Jarkko puhunut tästä bb-talossa vai onko juttu ollut lehdissä?
Kommentit (33)
kun se laukoi niitä juttujaan ajattelin että nyt se meni monelta nuoremmalta yli hilseen.. mutta sehän oli niin vitsi kuin olla voi.
Minusta vitsin teki HAUSKEMMAKSI se, että valitsi kohteeksi juuri Jarkon. Mutta älä tajua jos et halua. Mä tunnen Jarkon näin muutenkin, joten ehkä siksi ajattelen näin.
t. 31
joten ei kannata ottaa kaikkea niiiin tosissaan..
olleensa kimpassa niin, että sekstaillu nainen ja kaksi miestä. Mun mielestä kyllä mies on jonkinsortin bi kun lähtee tollaiseen touhuun. Tarkennuksen vuoksi- bi-seksuaalisuudessa ei ole mielestäni mitään outoa..
Vierailija:
olleensa kimpassa niin, että sekstaillu nainen ja kaksi miestä. Mun mielestä kyllä mies on jonkinsortin bi kun lähtee tollaiseen touhuun. Tarkennuksen vuoksi- bi-seksuaalisuudessa ei ole mielestäni mitään outoa..
mutta niin et hän pani toista ja toinen mies toista muijaa kylläki samassa huoneessa. Ei se sen toisen miehen kaa oo sekstaillu yhdessä.
En itekkään tajunnu vitsiksi Farbodin heittoa ensin, vaan ihan hyvin vois kyllä olla sellanen:)) Aika vitsikkäältä kuulostaa, hiljanen vaan ku puhuu niin saapi nauraa.
Mutta myös vois olla väärinkäsitys just Eikan puheista ja tosi homopelkoinen sälli, vaan ehkä en tähän kuitenkaan usko..
ei mun mielestä ole tullut ilmi missään. paitsi silloin kun Einari vähän hipelöitti.
mielestäni Jarkko on talossa vaikuttanut umpiheterolta... jännää
Oon satavarma et tän palstan mammat ei yksikään tajunnu että se veti sen ihan vitsillä naama peruslukemilla. Päivän parhaat naurut taas sai. Tytöt oli oikeessa kun sano että se on huumorimiehiä...
nyt kun sanot, niin ehkä olikin ;) ap
Mutta mies vaan nauroi vieressä että vähän tuo on hauska jätkä, etkö nyt huumoria ymmärrä.
Vierailija: