Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä ulkomaalainen saa passiinsa tarvittavan sormenjäljen?

Vierailija
25.09.2007 |

tietääkö kukaan saako sitä mistään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros minkä maan kansalaisesta on kysymys ?

Taitaa olla aika eksoottinen kun ei edes pohjoismaista löydy suurlähetystöö, aiksemmin sanoi että ei lähetystöjä ole maalla, nyt jo että ei edes suomessa.

Vierailija
2/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuhan sitä muutenkin menemään sinne, niin miksei samalla ota sitä sormenjälkeä. En nyt jotenkin ymmärrä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta uvin poliisi oli ainkin hyvin nihkee ja epäili, mitä sen poliisin epäselvästä jupinasta sain selvää, että hänen pitää matkustaa ao. maahan.

ap

Vierailija
4/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi ei sitten kattonut sieltä rikosrekisterin puolelta niitä sormenjälkiä. Sieltähän ne olis löytynyt samantien ja olisit voinnut liittää passihakemukseen mukaan.



Et sitten kerro minkä maalainen on kyseessä.....

Vierailija
5/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain maissa pitää mennä hankkimaan se passi omaan kotimaahansa. Ei ole kovin suuri vaiva hakeutua Etelä-Eurooppaan nykyaikana.

Vierailija
6/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä on kuulema virkailija joka näitä asioita hoitaa ja maksaa 14 euroa vaan.. yes!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä enkä voi ravata koko ajan puhelimessa. Työpuhelimesta en halua soittaa.



ap

Vierailija
8/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan äkkiseltään tule mieleen maita, joilla olisi lähetystöjä Etelä-Euroopassa, mutta ei esim. Saksassa tai Ranskassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivanpa edustustolistani esiin ja ryhdyn salapoliisihommiin ;-)

Vierailija
10/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis soitin sinne maistraattiin ekana ja sitten sieltä neuvottiin soittamaan UVI:n ja UVIsta tämä nihkeä kaveri neuvoi soittamaan paikalliselle poliisille ja epäili ettei Suomessa asiaa kyetä edes hoitamaan.



No soitin sinne ja he sanoivat että asia hoituu kyllä siellä. Mies lähti sinne sitten ja kuinka ollakkaan siellä virkailija sanoi ettei asia kuulu heille ollenkaan vaan asia kuuluu julkiselle notaarille eli sinne maistraattiin, missä alussa sanottiin siis ettei asiaa siellä hoideta.



No tämä on senverran outo asia siis, mutta onneksi asia hoitui siellä maistraatissa ja nyt paperissa on sormenjälki allekirjoitusten kera.

Ettätiedoksi teille myös, aina ei saa viranomaisiltakaan heti sitä oikee tietoa.



AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tarkoitat? En tajua. Ulkomaalainen mies on mulla juu.

Vierailija
12/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä ymmärrän Väyrystäkin paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sormenjälki pitää käydä ottamassa jossain viranomaisella, maalla ei ole suurlähetystöä täällä.



ap.

Vierailija
14/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko tämä vieraan kansallisuuden omaava jo jalatonkin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
16/16 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( ap