Outo tapahtuma äsken naapurissa,
pariskunta kantoi raskaan pötkömäisen jätesäkin autonperään. Olin sammuttanut hetki sitten tupakan ja istuin pihassa, puhuivat kuiskien ja vihaisesti toisilleen.
Kommentit (41)
Olitte kyllä tosi isoksi tueksi! Taksi tulee näillä hetkillä!
Mutta voi ei, nyt naapurihuoneessa tapahtuu kummia....
Tää hotelli on jotenkin creepy. Muistaako kukaan lukeneensa Hesarin hotellipankista tästä jotain, vai miksi tuntuu niin tutulta? Nimi on Bates Motel. Vapaita huoneita on vaikka muille jakaa ja se respan poika oli vähintäänkin omituinen. No, nyt meen suihkuun, on ollut rankka päivä! Huomiseen!
Kyselivät tuosta mattokääröstä ja lapio keskustelusta. He olivat saaneet vinkkejä myös muilta naapureilta. Tänään myöhemmin naapurit talutettiin raudoissa pois kotootansa...mutta voin vaikka vannoa,että se naapurin äijä katsoi minua virne naamallansa kun käveli poliisi autoon.
Mieheni ei ole vieläkään tullut kotiin ja alan nyt viimeistään huolestumaan, että missä hän on? Mitä naapurit hautasivat ja miksi poliisit halusivat keskustella juuri minun kanssani?
ap
sytytti joku juuri valot, vaikka päivällä heidät vietiin raudoissa pois
Vanha koulukaveri oli törmännyt rappukäytävässä naapuriinsa, joka kantoi mattokääröä ulos. Meni muutama viikko niin koulukaveria kuultiin todistajana, naapuri oli tappanut baarista pokaamansa naisen ja oli kantanut ruumiin mattokääröön pakattuna autoon ja kipannut raadon sitten metsään.
nyt se matto on palannut kummittelemaan... huuuuuuu.... sen piti olla kuolleena jo nelisen vuotta!!!
AP oletko hengissä??? Pelkään puolestasi!
tosiaan enää keksitä näin hyviä porvoo-juttuja? Tai juttuna tää ei ollut parhaasta päästä, mutta kommentit naurattivat. :D
aika karmaiseva kokemus kun yksin kotona. olin juuri katsonut pari päivää sitten dokkarin siitä hullusta murhaajasta, joka tappoi 40 ihmistä 3kk aikana yleensä ikkunan läpi ampuen. No mies lähti yövuoroon 20 jälkeen ja kävin tupakalla sitten 21.30 maissa. Pihalla seisoi mies tupakalla ja vaikka hän heitti tupakkansa pois niin jäi vaan seisomaan ja katsomaan meille päin. Asumme siis rivitalossa ja piha on kyllä aidattu, mutta mies seisoi tien toisella puolella. Kun menin seuraavan kerran joskus tunnin päästä ulos niin sama mies oli siellä seisomassa. Silloin alkoi jo vähän pelottamaan, kun istuin vielä sohvalla, joka on ikkunan edessä. Seuraavan kerran kun menin niin mies oli hävinnyt, mutta hetken päästä tuli ja käveli suoraan aitamme takaa, eli n. 5m päästä siitä missä seisoin. Sen jälkeen en tiedä kuvittelinko vain, mutta tuntui kun joku olisi käynyt kokeilemassa etuovea, onko se lukossa, kuului juuri semmoinen ääni kahvasta. uskalsin vielä kerran ulos silloin ja taas mies oli hävinnyt, mutta tuli taas hetken päästä esiin. Tämän jälkeen kutsuin miespuolisen raavaan kaverini luokseni ja kun hän viimein saapui, niin ei miestä enää näkynyt. Mutta oli kyllä karmiva ilta!
aika karmaiseva kokemus kun yksin kotona. olin juuri katsonut pari päivää sitten dokkarin siitä hullusta murhaajasta, joka tappoi 40 ihmistä 3kk aikana yleensä ikkunan läpi ampuen. No mies lähti yövuoroon 20 jälkeen ja kävin tupakalla sitten 21.30 maissa. Pihalla seisoi mies tupakalla ja vaikka hän heitti tupakkansa pois niin jäi vaan seisomaan ja katsomaan meille päin. Asumme siis rivitalossa ja piha on kyllä aidattu, mutta mies seisoi tien toisella puolella. Kun menin seuraavan kerran joskus tunnin päästä ulos niin sama mies oli siellä seisomassa. Silloin alkoi jo vähän pelottamaan, kun istuin vielä sohvalla, joka on ikkunan edessä. Seuraavan kerran kun menin niin mies oli hävinnyt, mutta hetken päästä tuli ja käveli suoraan aitamme takaa, eli n. 5m päästä siitä missä seisoin. Sen jälkeen en tiedä kuvittelinko vain, mutta tuntui kun joku olisi käynyt kokeilemassa etuovea, onko se lukossa, kuului juuri semmoinen ääni kahvasta. uskalsin vielä kerran ulos silloin ja taas mies oli hävinnyt, mutta tuli taas hetken päästä esiin. Tämän jälkeen kutsuin miespuolisen raavaan kaverini luokseni ja kun hän viimein saapui, niin ei miestä enää näkynyt. Mutta oli kyllä karmiva ilta!
Mutta toivottavasti yö raavaan mies "kaverin" kanssa korvasi kaiken ; )
Mutta toivottavasti yö raavaan mies "kaverin" kanssa korvasi kaiken ; )
" No, kun tuolla tien toisella puolella oli joku pervo tupakoitsija, joka tuli kokeilemaan meidän ulko-ovea huomattuaan selkeästi miten yksin ja avuton olen." Voisi siinä olla mielenkiintoinen selittelyn paikka. :D
mikä saa jonkun nostamaan 4v vanhan ketjun ylös?
olin soittanut hänelle töihin varmaan jo 10 kertaa ja kerroin kyllä hänelle että tämä ko. mies tulee, tuntee itsekin siis miehen. Ja ei kyllä mitään tapahtunut, katselimme telkkaria ja kuuntelimme musiikkia ja videoita netistä. Saatoin aamulla miehen junalle ja samalla junalla oma mies tuli kotiin.
keksimäni ketjun, kun kerrankin tulen käymään av:lla...
terv. alkuperäinen ap
hauskoja provoketjuja, mutta niissä oli aina tietyt yhdistävät tekijät toisiinsa nähden. Sain jopa kehuja!!!
mutta kuka ihme keksi nostaa tämän ylös juuri nyt?
On välillä niin hiljaista, niin olen haeskellut vanhoja hupiketjuja. Ajattelin, että joku muukin saisi nauraa. Etteivät vanhat av-legendat painuisi unohduksiin ja poistuisi. Siksi.
Ja hotelli onkin hyvä valinta sillä siellä on kokolattiamatot