Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdettiin deittimiehen kanssa möksälle, eka lataus Mäntsälässä! Mitä ajatuksia herättää sähköautot?

Vierailija
18.07.2026 |

Liika nopeasti eka lataus minusta

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Ennen mies halusi paahtaa pitkät matkat pysähtelemättä mihinkään. Nyt saa taukoilla rauhassa :)  

Vierailija
2/4 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä oikein vaivaa, kaikki tietävät, että normi sähköauto ladataan 350 - 400 kilometrin välein. Lataus pikalatauksella kestää 20 - 30 minuuttia. Siinä ehtii syödä lounaan tai juoda ne pullakahvit tai tehdä ostokset. Itse kun ajelen pitkää matkaa, pidän taukoja 250 - 300 kilometrin välein, riippumatta ajoneuvon voimanlähteestä. Sähköautoilu ei ainakaan minulla pidennä matka-aikaa minuutillakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä oikein vaivaa, kaikki tietävät, että normi sähköauto ladataan 350 - 400 kilometrin välein. Lataus pikalatauksella kestää 20 - 30 minuuttia. Siinä ehtii syödä lounaan tai juoda ne pullakahvit tai tehdä ostokset. Itse kun ajelen pitkää matkaa, pidän taukoja 250 - 300 kilometrin välein, riippumatta ajoneuvon voimanlähteestä. Sähköautoilu ei ainakaan minulla pidennä matka-aikaa minuutillakaan.

Unen näit

Vierailija
4/4 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on köyhä elämä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi