Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö rikosilmoituksen? Miten homma toimii? (seksuaalirikos)

Vierailija
24.09.2007 |

Olin sammunut/nukkumassa ja mua käytettiin hyväks. Siis ei yhdyntää koska nukuin mieheni vieressä, mutta jalkoväliäni käsittääkseni nuoltiin. Mieheni heräsi siihen, itse en tajunnut asiaa kunnolla, mutta muistaisin 90 % varmuudella että vieras mies antoi mulle suuseksiä.

Teenkö rikosilmoituksen ihan vain siksi ettei kyseinen mies tee vastaavaa uudestaan vai onko ihan naurettavaa?

Miten asiassa etenen ylipäätään vai annanko olla? Jos en halua syytettä nostaa vaan vain ilmoittaa niin onko se mahdollista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koit, että sun intimiteettisuoja meni rikki, teet rikosilmoituksen. suhun on kajottu fyysisesti ilman sun lupaa, joten kyseessä on rikos.

Vierailija
2/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelet poliisiasemalle ja meet sinne ' rikosilmoitukset' osastolle. eli menet yksinkertaisesti tekemään rikosilmoituksen, paikan päälle poliisiasemalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miehesi teki kun huomasi?

Vierailija
4/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoiko miehesi tälle tunkeilijalle jo opetuksen?

Vierailija
5/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin sitten kun mies nousi pystyyn ja uhkasi lyödä.. Käski miehen lähteä pois. Lähti kyllä.. Mies ei nähnyt sitä, että mua nuoltiin, mutta mitäpä se muuta olis mun jalkopäädyssäni tehnyt.. Ja itse muistaisin tunteeni jotain sen suuntaista.. Onko ees riittävää tietoa rikosilmoitusta varten kun ei ole täysin varma?

ap

Vierailija
6/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehesikin " hieman" ottanut, kun antoi tilanteen mennä noin vain ohi?

Vierailija
7/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies harmitteli jälkeenpäin kunnei lyönyt heti kättelyssä, mutta mitäpä siinä muutakaan voi kun herää kännisenä.. ei oikeen oo reaktiot nopeimillaan..

ap

Vierailija
8/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on jo TÖRKEÄÄ ahdistelua!!!

Vierailija
9/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä nukun aina joko alasti tai alushoususillani

ap

Vierailija
10/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvähän se on netissä huudella mitä paskaa vaan. eiköhän se äijä vääntäs sulta ennemmin niskat nurin.

Vierailija
11/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitäny heti käydä antamassa näytteet etc. Nyt on vain sun sana (ja olematon muisti) vastaan ko miehen sana.

Eli ei tule meemään edes syytteelle asti.

Vierailija
12/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistikuvanne kuulostavat kyllä niin hatarilta, ettei syytettä varmaan voi nostaa. Tarkoitan, että kyllähän teidän täytyisi ainakin itse TIETÄÄ mitä on tapahtunut ja myös todistaa se. Nyt se kuulostaa vain päättelyltä tai epäilyltä.

Vierailija
13/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pysyisit vähän kauempana tollaisista ' kavereista' ja keksisit itselles jotain järjellisempää tekemistä.

Vierailija
14/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ainakin säikähtää vähän

Vierailija
15/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miestä en ollut ennen nähnyt.. En edes jutellut hänen kanssaan illan aikana.

Mitä sitten vaikka ollaan oltu humalassa? Ei kai se silti nyt oikeuta ketään noin lähestymään..

ap

Vierailija
16/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko pakko juoda itsensä tohon kuntoon? Rapatessa nimittäin roiskuu.

Mitä jos pysyisit vähän kauempana tollaisista ' kavereista' ja keksisit itselles jotain järjellisempää tekemistä.

Vierailija
17/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään oikeuta moiseen... Tahdon vaan sanoa, että ihan oman itsesuojeluvaiston puolesta kannattaa miettiä juoka tajun kankaalle. Mutta äijä vastuuseen kuitenkin.

Mitä sitten vaikka ollaan oltu humalassa? Ei kai se silti nyt oikeuta ketään noin lähestymään..

ap

[/quote]

Vierailija
18/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Muistaakseni mun pillua nuoltiin kun olin itse tajuton, en oo kyllä ihan varma" Mulla ei ainakaan pitäis pokka jos joku tulis tollasta mulle selvittämään ;)

Vierailija
19/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin tehdä rikosilmoituksen, koska luulen että ehkä joku nuoli alapäätäni, en ole kyllä yhtään varma, mutta uskoisin että hän oli mahdollisesti jalkopäässäni ja olen päätellyt että jotain varmaan täytyi tapahtua, mieskin todistaa kyllä että sika se on vaikka ei nähnytkään mitään eikä tiedä mitään.

Vierailija
20/22 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa postimyynnistä tavaraa sille seksileluja jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme