miten pitkään olit seurustellut miehesi/poikaystäväsi kanssa kun tulit raskaaksi?
Kommentit (46)
Kaikki oliMME järkyttyneitä, elämämme PARAS vahinko :)
ja sitten pikkuinen ilmoitti tulostaan. Maailman paras uutinen=)
Ei suku saanut tietää siitä lapsesta mitään kun meni kesken toisella kuulla. Tulin sit samantien raskaaksi ja siitä vauvasta kerrottiin ja eihän siitä ketään innostunut.
seksiä...onnellinen vahinko on nyt kohta 6-vuotias ja me edelleen yhdessä. Suku yllättyi ja positiivisesti, sillä minä olin ns. ikisinkku.
Oli sitä jo toivottu vuoden verran. Sukulaiset olivat jo menettäneet toivonsa aikaisemmin.
Sukulaiset ei ollut yllättyneitä eikä kauhistuneita, onnellisia olivat uutisesta
Kun lasta alettiin toivoa, niin heti tärppäsi ja sukulaiset ottivat asian tyynesti.
Yhdessä tuolloin 6 vuotta. Lapsi oli suunniteltu ja toivottu. Sukulaiset onnitteli, kukaan ei ollut kauhuissaan. Ikää mulla silloin 22v. ja miehellä 21v. =)
Äitini sanoi:"No, johan tuo oli aikakin" eli kaikki oli tyytyväisiä.
lapsi oli toivottu, lyhyellä yrittämisellä tärppäsi ja sukulaiset olivat todella onnellisia uutisesta.
sitten äijä tuli sisään ja poks! Seitsemättä odotan nyt 9-vuotisen taipaleen ajalta. Ei tuo kumin käyttö oikein onnaa mieheltä.
Ja lapsi oli toivottu, sukulaistenkin puolelta jo hyvin odotettu.
toivottu häämatkatuliainen, sukulaiset onnesta soikeana.
Tosin jälkikäteen olen miettinýt, että hulluja olimme :)
Emme olleet teinejä, vaan vajaa kolmekymppisiä. Olimme tunteneet noin puolisen vuotta ennen kuin aloimme seurustella. Tulin sitten melko nopsaan raskaaksi seurustelun alettua.
Nyt liittoa takana 13 vuotta, joista 12 naimisissa, lapsia tuon ekan jälkeen 2 lisää.
Miehen äiti oli onnesta soikeana, oli jo pitkään odotellut lapsenlapsia :). Minun isäni oli järkyttynyt, koska emme olleet naimisissa ;-). Muuten ihan ok.
3 päivää tunnettu ;) Toinen kerta seksiä.
Vanhemmille en kertonut, muutenkaan en ole yhteyksissä.
Mutta nyt 7v yhdessä jo, ja kaksi lasta.
sukulaiset oli ihan iloisia, vaikka minä olinkin aika nuori.
Lapsi oli erittäin toivottu.
Osa oli yllättyneitä tyyliin "me luultiin, ettette te ikinä lapsia hankikaan" ja osa ei niin kovin yllättyneitä tyyliin "no johan sitä on tässä odoteltukin".