Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö mainosposti?

Vierailija
24.09.2007 |

Siis kun postilaatikosta tunkee harva se päivä postia kaikenmaailman postimyyntiyrityksiltä, lehtitaloilta ja lainantyrkyttäjiltä.

Olenkin ruvennut lähettämään postit heille takaisin. Miksi minun pitäisi selkä vääränä kuskata keräyspaperia toiselle puolelle kylää, kun postilaatikko on nurkan takana? Postimaksukin on kyllä-kuoressa kätevästi maksettu, niin sinne vaan ne mainokset. Jos kerran he lähettää minulle roskaa, niin minä teen samalla mitalla. Kostoisku siis :)

Sitäpaitsi toiminnalla on työllistävä vaikutus (posti kuljettaa, lajittelee, jakaa ja joku sen postin siellä avaakin).

Vihjeestä saa ottaa vaarin :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ajatus :D

Vierailija
2/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoksiakin sitten loppupeleissä painetaan sitä vähemmän, mitä vähemmän niitä jaetaan kotitalouksiin.

Jos mainosposti ärsyttää, sitä ei tarvitse ottaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tarkoitti osoitteellista mainospostia. Ei siihen auta ei mainoksia-lappu, valitettavasti.

Vierailija
4/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tiuhaan mainosta ja tarjousta. Pyysin heitä, että eivät enää lähettelisi niitä kirjeitä. No eivät sitten lähetä kuvastoakaan :( Sen kuvaston olisin voinut ottaa, mutta eipä sitten. Ei kyllä mikään suuri menetys, jos mä sieltä kerran kahdessa vuodessa jotain pyyhkeitä tilaan niin siinäpä se. Olis varmaan kannattanut sinnekin vaan postittaa takaisin ne tyrkytykset!

Vierailija
5/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainospostia on tullut vuosia tilauksen loppumisen jälkeen. Ja muutakin osoitteellista kuin se Eevan mainokset. (Nämä kaikki ovat sen Eevan tilauksen syytä, kun nimeni on kirjoitettu tietyllä tavalla hassusti väärin.)

En uskalla ikinä enää tilata mitään lehtiä.

Vain pöhkö laittaa puhelinnumeronsa lehtitilaukseen.

Vierailija
6/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähetänkin seuraavat rosserin askartelutehtävät eteenpäin ;)

Vierailija
7/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rosseri?

Vierailija
8/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttäkää tämä niin siihen loppuu:

http://www. suomi. fi/suomifi/suomi/asiointi_ja_lomakkeet/lomakkeet/maist_vrk4_90/index. html

Vierailija
9/9 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taida tuo linkki auttaa kun kaikenmaailman AKEt sun muut jakelee osoitteita. Pitäisi varmnaan joka paikkaan erikseen kieltää. Aken kautta varsinkin tulee just noita lainatarjouksia. Ärsyttävää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän