Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillakin Huutonetin myyjillä on hintavaraukset??

Vierailija
24.09.2007 |

en ymmärrä miksi laittaa tuotetta edes myyntiin jollei ole aikomustakaan myydä sitä korkeimman tarjouksen tehneelle. Mitäs huutokaupankäyntiä se sellainen on?? Itse petyin katkerasti kärryhuudoissa kun myyjällä oli aivan tähtitieteellinen summa hintavarauksena vain 30 euroo alempi kuin uusi tuote! Onko siinä mitään järkee?? Typeriä, ahneita myyjiä tommoiset!!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta eikös se olekaan niin, että hintavaraus ei näy ostajalle, joten ei voi tietää, sitooko ostotarjous vai ei, eli onko ostotarjous hintavarauksen alapuolella? (olen aloittelija)

Vierailija
22/26 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten joku jo kirjoittikin; alhainen aloitushinta houkuttelee huutamaan ja jatkossa taas tuote, jolla on jo useita huutajia houkuttelee muitakin.

Myyn aika paljon huutonetissä ja hintavarausta käytän tarvittaessa, lähinnä parempien ja kalliimpien vaatteiden kanssa. Ei ole koskaan ollut sitä ongelmaa, että olisi ollut huutajista pulaa =)

Arkivaatetta myyn ilman hintavarausta, ne olisin valmis lahjoittamaan vaikka ilmaiseksi.

Muutama kohde on jäänyt hiukan alle hintavarauksen, kerran tuli ostajalta samantien viesti, että haluaa tuotteen hintavaraussummalla, muutaman kerran olen itse laittanut viestin, että tehdäänkö kaupat xx summalla (korkeimman huudon ja hintavarauksen puolivälistä) ja aina on kaupat tulleet.

Tuo logiikka, että hintavaraustuotteesta ei tiedä saako sen on hieman ontuva. Eihän sitä koskaan ennen huutokaupan päättymistä tiedä, saako huutamansa tuotteen (joku huutaa enemmän kuin sinä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tässä alkusyksystä huutaa tytölle mekkoa, joka oli ollut jo monta kertaa myynnissä. Huusin, ja aika pian tuli perään toinen, sitten enmmänkin. Mekon hinta nousi ihan pilviin. Itse luovutin jo aika varhain, sillä huutokisoihin en halua lähteä mukaan. Ja tälla tavalla on käynyt monesti aiemminkin.

Vierailija
24/26 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen lähtöhinta houkuttelee paljon huutajia, jotka jää seuraamaan huutokauppaa ja helposti korottaa aina uudelleen. Ja kun on paljon huutajia pääsee sinne suosituimpien listalle, itse ainakin katson vaan suosituimmat kohteet enkä muuten jaksa selata niitä satoja kohteita läpi. Itse käytän hv:ta aina kun tuntuu siltä eikä mua häiritse onko haluamassani kohteessa hv tai ei.

Vierailija
25/26 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo logiikka, että hintavaraustuotteesta ei tiedä saako sen on hieman ontuva. Eihän sitä koskaan ennen huutokaupan päättymistä tiedä, saako huutamansa tuotteen (joku huutaa enemmän kuin sinä)

Vierailija
26/26 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole koskaan huutanut sellaisia, huudan vain mitä itse tarvitsen ja haluan. Ja en myöskään huuda kohteita jossa on hv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi