Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmästyin, kun näin tutun äidin laitettuna. Hänhän oli kaunis

Vierailija
01.10.2007 |

Miksi jotkut lymyävät silmälasien takana, meikittöminä ja tukka pörrössä, kun mahdollisuuksia olisi paljon parempaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. oma mieheni.

Vierailija
2/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa arkena meikata, tukka on ponnarilla ja istun hiekkalaatikon reunalla tuulipuku päällä ja lenkkarit jalassa. Omistan läjän meikkejä ja vaatehuoneellisen vaatteita =) Shoppailuhullu. Yksi päivä pamahdin sitten tuossa toisessa luukissa puistoon ja kyllä mammat katsoi jotenkin oudosti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itseni ihan nätiksi, mutta ei jaksa.

Verkkareissa tukka ponnarilla on jotenkin vapauttavaa olla. Ja silloin en ole etäisestikään nätti, mussa ei ole mitään luonnonkauneutta. Silti ei jaksa.

Vierailija
4/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaamurutiineihin menee minulta itseni osalta 20-30 minuuttia. Ja jokainen minuutti kannattaa, on ihanaa olla huoliteltu. Ainakin töissä sillä on merkitystä ja miksei hiekkalaatikollakin, on ainakin itsellä kivempi olla ja muillakin kiva katsella.

Vierailija
5/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua huvittaa kun monet tutut ei tosiaankaan meinaa tunnistaa laitettuna. Nuorempana ulkonäkö oli tärkeämpää, mutten silloinkaan meikannut joka päivä. Mä taas ihmettelen ihmisiä jotka ei voi lähteä lasten kanssa puistoon laittamatta itseään.

Vierailija
6/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esim. oma mieheni.

Vierailija
7/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun haluaa ja on oikea fiilis, niin voi laittautua ja olla ihan uskomattomattoman hyvännäköinen. Tämän säästän kyllä viikonlopuiksi tai muihin juhlahetkiin.

Arjesta selviän ihan loistavasti naama meikittä ja hiukset ponnarilla. Enkä ole kiinnostunut mitä toinen hiekkalaatikko-mamma tai kaupan kassa tuumii arkilookistani ;)

Vierailija
8/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ovat kuitenkin käytännön sanelemat, eli verkkarit tai talvella toppahousut tms. En osaisi olla muissa vaatteissa siellä kuran ja lian keskellä, kun lapsia nostelen jne.

Mulle tulee sellainen olo, kuin olisin joku kanarialintu jätesäkissä siellä, jos olen meikannut!

Vierailija
9/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi kaveri oli häissään todella kaunis. Muuten aina aivan harmaahiiri ja pukeutuu todella rumasti ja epänaisellisesti. Tottakai on ihan okei jos nainen itse on niin onnellinen ja miehensä myös. Mutta kun satun tietämään että tämä mies toivoisi naisensa näyttävän naiselta kun ainekset siihen olisi olemassa. Ei vaan henno sanoa siitä ikinä vaimolleen, aiemmin vihjaili kyllä. Periaatteessa pinnallista, mutta onhan se oikeasti aika tärkeää.

Vierailija
10/10 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä