Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännite kahden ihmisen välillä. Onko se aina ihastusta?

Vierailija
02.11.2022 |

Kun kahden ihmisen välillä on joku outo juttu. Toisen on tiedostanut jollain oudolla tavalla, kumpikin tarkkailee toisiaan jotenkin alta kulmien. Vaikea selittää!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla inhotusta. Ettei pidä toisesta.

Vierailija
2/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla kyräilyäkin .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina ihastusta. Olen tuntenut jotakin jännitettä jonkun ihmisen kanssa enkä ole ollut ihastunut. Voi olla ihan hetkellinen tilanteeseenkin liittyvä jännite, josta luulee jotakin, mutta kun tapaa uudestaan niin huomaakin ettei mitään jännitettä ole vaan se johtui vain siitä tilanteesta.

Vierailija
4/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, joskus ei vaan siedä jotakuta.

Vierailija
5/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aina ihastusta. Olen tuntenut jotakin jännitettä jonkun ihmisen kanssa enkä ole ollut ihastunut. Voi olla ihan hetkellinen tilanteeseenkin liittyvä jännite, josta luulee jotakin, mutta kun tapaa uudestaan niin huomaakin ettei mitään jännitettä ole vaan se johtui vain siitä tilanteesta.

Jännite josta puhun, on jatkunut pidempään

Vierailija
6/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän vihaa tai inhoa

Vierailija
7/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muuta kuin omalta kohdalta. 

kerran 22 vuotta sitten huomasin todella vahvan jännitteen minun ja ystäväni välillä. 

edelleen olemme yhdessä ja suhde on kestänyt niin lapseni kiukut, etäsuhteen, erilaiset taloustilanteet kuin myös ystävät vastakkaisesta sukupuolesta. 

Vierailija
8/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerran 22 vuotta sitten huomasin todella vahvan jännitteen minun ja ystäväni välillä. 

edelleen olemme yhdessä ja suhde on kestänyt niin lapseni kiukut, etäsuhteen, erilaiset taloustilanteet kuin myös ystävät vastakkaisesta sukupuolesta. 

Miten yhtä äkkiä huomasit?

Vierailija
9/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla se oli yhden ihmisen kanssa ihastusta (yksipuolista), nyt inhoa (molemminpuolista). Ei muiden kanssa ole mitään jännitteitä.

Vierailija
10/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tuosta avauksesta lähteä kommentoimaan.. Mutta noin yleisesti:

Joidenkin käytös, tai jo pelkkä olemus voivat luoda jännitteen.. Että ei sen aina tarvitse mitään ihastusta olla.

esim. Joku voi näyttää aggressiiviselta (vaikkei sitä olisi) ja näin luoda jännittyneen ilmapiirin, kun ensimmäisiä kertoja on tekemisissä.

Vierailija
11/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yhtä äkkiä huomasit?

enpä sitä osaa selittää. Se oli vain tunne. vaikka olimme tuota ennnen tunteneet jo 20 vuotta. Vähän pelästyin ja epäilin.

Vierailija
12/12 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuntenut aina vain ihastusta ja suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta, jos olen kokenut tavallista suurempaa jännitettä jonkun kanssa. Viimeksi keväällä tapasin töiden kautta miehen, joka tuli luokseni kuin olisi kotiinsa tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi