Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko huomenna päästää lapsenne kouluun, kun on Jokelan vuosipäivä?

Vierailija
06.11.2008 |

Itseäni kyllä pelottaa.

Järki sanoo että kaikki on ihan hyvin.

Pieni ääni takaraivossa silti huutelee, että entäs jos...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on ollut todella paljon uhkauksia ympäri suomen.

Onneksi omani ovat vasta päiväkodissa..

Vierailija
2/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse jostain jo-annetusta-uhkauksesta? Vai ihanko "muuten vaan"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkälainen ope kehoittaa jäämään kotiin?

Vierailija
4/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muina päivinä ei tietenkään mitään vaaraa ole. Näinkö se menee?

Vierailija
5/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa oman päivän jolloin tulee jäämään historian kirjoihin, mitä sitä toisten päivänä riehumaan. joten huomenna on hyvin turvallista mennä kouluun.

Vierailija
6/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen kouluun ei tarvitse mennä ollenkaan, se on siis huomenna kiinni juuri tästä johtuen ja tehdyistä uhkauksista.



Lukioon ei tarvitse mennä, kunhan ilmoittaan siitä aamuun mennessä rehtorille.



Muista kouluista en tiedä tässä kaupungissa, mutta saattaa olla sama tilanne, eli on rehtorien lupa olla pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en päästäisi heitä kouluun.



Omat lapseni ovat 7 v. ja 8 v. eli eka ja toka luokalla. Koulussa on vain 1 ja 2 luokat, joten en pelkää sinne tulevan koulusurmaajia.



Vanhempien lasten kanssa olisin oikeasti huolissani ja harkitsisin kotiin jättämistä.

Vierailija
8/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskallan mennä itsekin kouluun töihin, yläkouluun. En todellakaan usko, että juuri huomenna tapahtuisi jotaina erityistä. Pari viikkoa sitten oli jo yksi pommiuhka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman arveluttaa, koska tuossa samassa rakennuksessa johon tokaluokkalainen ja eskarilainen menevät, on myös yläaste ja lukio, mutta..ei elämää voi elää pelkäämällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän