Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

N.30vuotiaan uraorientoituneen miehen vaimo - kuinka usein harrastatte seksiä?

Vierailija
25.10.2008 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, onko mun mies (31v.) varsinaisesti uraorientoitunut, mutta aina töissä kuitenkin! Seksiä on vähän (mun kierrosta) riippuen ja siitä, milloin mies sattuu kotona olemaan, 1-2krt/vko. Tiettyyn aikaan kuukaudesta, kun mun halut on huipussaan, saman verran per päivä. :)

Vierailija
2/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan arkipäivät eri paikkakunnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä on kyllä enemmän kiinni mun jaksamisesta. Mies varmaan haluaisi vaikka joka päivä, vaikka pitkää päivää tekeekin vastuullisissa tehtävissä.

Vierailija
4/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vaan kerran pari kuussa enkä usko et kumpikaan kaipaa useammin. Kivaa o kyllä joka kerta mut ei vain saa aloitettua. Ollaan oltu 14 v yhdessä, minä 32 ja mies 37, joka tekee pitkää työpäivää. Lomilla ja ajoittain kyllä noin 1-2 krt vko.

Vierailija
5/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa jo 15 vuotta mutta rakkautta vielä on. Seksiä vaan nyt vähemmän.

Vierailija
6/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa jo 15 vuotta mutta rakkautta vielä on. Seksiä vaan nyt vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori!

Vierailija
8/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 32, mies 33. Menkkojen aikana ei sekstailla, kun se ei tunnu minusta hyvältä.



t: Nimim. Nukkuis jo noi lapset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies siis 31v. ja minä 29v. Näistä yhdeksän jo naimisissakin. :) Ok, harvinaisia kolmekymppisiä varmaankin ollaan.



t. 2

Vierailija
10/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ovulaation aikaan useammin, muulloin harvemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös ilataisin yhdessä kotona). Olen ajatellut, että se on ihan sopiva ja hyvä ja normaali määrä. Miksi kaikki 1-2 kertaa viikko-ihmiset aloittaa vastauksensa "aika vähän"?!?



Olen jopa lukenut tutkimuksia, joiden mukaan 1-2 kertaa viikko on (suomalaiselle) pitkään yhdessä olleelle parille keskiverto seksimäärä. 1-2 kertaa kuussa on vähän, mutta miltei joka päivä on paljon...Siis jos keskiarvoja ajatellaan.



Meillä onneksi miehen kanssa halut kohtaa aika hyvin. Jos seksitaukoa on yli 5-6 päivää, tulee olo jo vaikeaksi molemmilla, mutta joka päivä tai edes joka toinen päivä, ei tarvitse rakastella. Sanoisin, että keskimäärin rakastelemme 1,5 kertaa viikossa perusarkena, mutta toki lomat ja lapsivapaat viikonloput ovat asia erikseen (1-3 kertaa vuorokaudessa).



En ole koskaan tuumannut, että tämä olisi jotenkin "vähän".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan