STAFFI? ONKO MUILLA " tappajakoiria" perheessä?
Ajatuksia näistä roduista, kuten amstaffi, staffi, bittbull, kääpiöbitbull jne..
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin pelkään staffeja ja pidän niitä arvaamattomina kun aina lukee juttuja ja Tanskassa koko rotu on kai jopa kielletty? Mitään omaa kokemusta ei rodusta ole. Sen sijaan kun olin lapsi meillä oli perheessä dobermanni ja ihanampaa ja lutuisempaa rotua en osaa edes miettiä! Niin lapsirakas ja todellinen perhekoira. :D
Kai se oma kokemus tai sen puute näissäkin roduissa vaikuttaa mielipiteisiin. :)
Jatkan vielä omaa tekstiäni, että en pelkää staffeja niin paljoa etten uskaltaisi vierailla jos kaverilla olisi sellainen tai jopa taputtaa. :) Eniten "pelkään" chihuahuoita. :D Mielikuva niistä on, että ovat hyvin herkkiä näykkimään ja sillä tavalla arvaamattomia. :D
Chihuahua-hullu aktivoitui uutisesta jossa staffi oli teurastanut perheensä Tanskassa?
Vierailija kirjoitti:
Chihuahua-hullu aktivoitui uutisesta jossa staffi oli teurastanut perheensä Tanskassa?
?? Vannon etten ole mikään vakikirjoittelija. :D En edes tiennyt, että tälläinen tyyppi on palstalla eli ilmiselvästi olen täällä nykyään liian vähän. :D Ikäerohullun muistan hyvin.
Jotenkin pelkään staffeja ja pidän niitä arvaamattomina kun aina lukee juttuja ja Tanskassa koko rotu on kai jopa kielletty? Mitään omaa kokemusta ei rodusta ole. Sen sijaan kun olin lapsi meillä oli perheessä dobermanni ja ihanampaa ja lutuisempaa rotua en osaa edes miettiä! Niin lapsirakas ja todellinen perhekoira. :D
Kai se oma kokemus tai sen puute näissäkin roduissa vaikuttaa mielipiteisiin. :)