Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni halveeraa minua jatkuvasti

Vierailija
22.09.2007 |

olipa vika missä hyvänsä, se on minun syytäni. Jos pyytää minua hakemaan paidan tyttärellemme, niin pään pudistus ja ivallinen ilme, kaikki on minun syytäni. En jaksa enää ja silti on pakko jaksaa, kaikki säästöni ovat yrityksessämme kiinni ja 4 vuotta lainaa jäljellä. Saa kummia raivareita, kun jokin asia ei mene putkeen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen osaa kyllä olla todella inhottava omalle miehelleen mutta eihän sitä tietysti lasketa

Vierailija
2/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse entinen narkkari ja kyvytön kaikessa mihin ryhdyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae apua ulkopuolisilta, keskusteluapua! juttelemaan jonnekin, että selviintyy, mies kans hoitoon!

Vierailija
4/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naistenhakkaajaa? Tyhjätasku läskikasa on kyseinen onneton paskakasa. on polttanut kaikki sillat takanaan. Alkuperäiselle sanoisin, että älä huoli, pääset kyllä eroon siitä paskakasasta, pikemmin kuin huomaatkaan.

Vierailija
5/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaasi paskakasa.

Vierailija
6/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tekee lapsia tyhjätaskun kanssa joka on käyttänyt huumeita sekä hormooneja ja joka on VASIKKA. Kaikki työpaikkansakin on menettänyt. Paskakasa kenellä ei ole AINUTTAKAAN ystävää. Naistenhakkaaja joka poltti jopa oman siskonsa lastensuojeluviranomaisille.

Vierailija
7/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali aikuinen ihminen ei suojele toista aikuista lasten kustannuksella. Lapsilla ei ole valtaa vaikuttaa elinoloihinsa, aikuisella on kaikki vastuu. Jos ei aikuinen pysty vastuutaan kantamaan, on ihan oikein että viranomaiset asiaan puuttuu.

Vierailija:

Paskakasa kenellä ei ole AINUTTAKAAN ystävää. Naistenhakkaaja joka poltti jopa oman siskonsa lastensuojeluviranomaisille.

Vierailija
8/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, 20 tonnia nyt on niin pieni raha, että sen takia ei kannata omaa eikä lastensa elämää pilata. Kimpsut kassiin vaan ja uusi asuinpaikka, samoin yritys myyntiin. Jos käy niin, että joudut maksamaan lainan kokonaan, niin neuvottelet siihen järjelliset ehdot ja menet töihin. Jostainhan sitä rahaa on talouteen silloinkin tultava.

Kannattaako todella elämää fyysisen ja henkisen väkivallan pelossa? Sillä ei ole mitään merkitystä miten ap itse käyttäytyy. Toista ei saa silti lyödä, eikä kukaan ansaitse tulla pahoinpidellyksi.

Vierailija
9/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen ei hakkaa avovaimoaan lastensa nähden tai näkemättä. Olisiko jo pelkässä väkivaltaisuudessa aihetta lasten huostaanottoon? Mitä mieltä olette?

Vierailija
10/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vielä, että niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Sellaista se elämä on. Älä huoli, kyllä se avopuolisosi vielä oppii ja sinulle alkaa uudenlainen, parempi elämä ja onneksi ilman kyseistä sairasta naistenhakkaajaa.

Vierailija
11/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille ukolle ja heti!!! Olet ansainnut todellisen miehen, etkä tuollaista paskahousua! Samoin lapsesi.

Vierailija
12/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteeseen ja suhteeseen ei kannata jäädä. Kyllä sinä selviät, myy kauppasi ja jatka elämääsi muualla lapsiesi kanssa. Löydät varmasti miehen joka sinua arvostaa ja myöskin auttaa sinut veloistasi.

Vierailija
13/31 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmasti yksi hämärimpiä ketjuja, mitä ikinä olen lukenut. Ei tästä ota Erkkikään selvää mikä oli ongelma ja mitä kukin vastaili ja mihin. Olisko yhden ja saman IP:n kautta kaikki?

Vierailija
14/31 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa ei saa eikä pidä sietää. Ajattele lapsiasi, millaisen elämisen mallin heille annat!

Vierailija
15/31 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puljua, ei olla avioliitossa ja koko velka mun nimissä, eli tyhmyyden huipentuma. Lisäksi yrityksessä on sellaisia työtehtäviä, joista en millään suoriudu. Mies uhkaileekin säännöölisesti, että häipyy. Onneksi on äitinsä takaamassa lainaa.

Vierailija
16/31 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen muuttumista on turha jäädä odottamaan. Ota elämäsi omiin käsiisi!

Vierailija
17/31 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi sanoi, että voi lähteä vankilasta vankilaan, kun mainitsin, että senkus lähdet, äitis saa sitten maksaa lainan. Miten sitä ihminen onkin tyhmä? Tämä on nyt muutaman vuoden tuomio h-tissä.

Vierailija
18/31 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en haluaisi luottotietojani menettäkään.

Vierailija
19/31 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pian nelikymppinen, enkä tiedä mitä rakkaus on. Ainoa positiivinen asia elämässäni ovat lapseni ja siskoni.

Vierailija
20/31 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvola tai kirkon perheasiain neuvottelukeskus auttavat.

Et sinä selviä tuollaisesta neljää vuotta. Olet arvokas ihminen, älä anna toisen halventaa sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme