mieheni halveeraa minua jatkuvasti
olipa vika missä hyvänsä, se on minun syytäni. Jos pyytää minua hakemaan paidan tyttärellemme, niin pään pudistus ja ivallinen ilme, kaikki on minun syytäni. En jaksa enää ja silti on pakko jaksaa, kaikki säästöni ovat yrityksessämme kiinni ja 4 vuotta lainaa jäljellä. Saa kummia raivareita, kun jokin asia ei mene putkeen.
Kommentit (31)
kyllä mun on nyt vain selvittävä tästä itse. Merkkejä on ollut ilmassa aikaisemminkin, mutta kun vain haluaa uskoa toisesta hyvää. Saa noita raivareita, jolloin paiskoo tavaroita usein, ei ole kyllä fyysistä väkivaltaa harrastanut, kuin minua kohtaan. Olimme risteilyllä ja suutuin, kun ei halunnut juhlia, vaikka meillä oli lapsenvahti, menin siskon hyttiin yöksi ja seuraavana päivänä hain tavaroitani hytistä, mies poikamme nähden veti minut lattiaan ja potki selkääni.
enkä mitenkään ehdi niitä tehtäviä hoitamaan,ja rahaa palkkaamiseen ei ole. mies osaa olla tosi hyvä isäkin ja minä osaan myös nälviä.
Yrityksen takia? Yritys myyntiin. Eroa hyvissä ajoin ennen ku sattuu jotain. Lapselle hyvä isä------> just ompa pojalle hyvä roolimalli ku ei isi arvosta äitiä.
Mulle ei oo näinä vuosina vieläkään sisäistyny... KUINKA NAINEN EI VOI ITSEÄÄN ARVOSTAA!!!!! SUn on ajateltava itseäs ja lastas. Miehiä on maailma pullollaan. Turhaa on kituuttaa paskassa. Se on ihan varmasti lapselles helpotus ku eroatte.
pienen kaupan maalta? Ei kukaan ja piste. Nuo sikamaisimmat piirteet tulleet vasta esille. Olen siis puun ja kuoren välissä, jatkettava on vaikka välillä tökkiikin. Haluan vain että nuo kiukkukohtaukset loppuvat. tiedän, olen läheisriippuvainen ja tyhmä. Ansa lienee oikea sana kuvaamaan tätä tilannetta.
ei ole tarkoitus kuullostaa ilkeältä. Iltaisin tulee tämä " epätoivonhetki" , aamulla taas jaksaa jatkaa. ap
miehelläsi on vakavia ongelmia. MIksi ihmeessä eläisit elämäsi vailla rakkautta, kuluttaen kaikki voimasi ´halveksunnasta selviämiseen?
Jos et voi nyt lähteä, ala pikkuhiljaa rakentaa omaa elämää, omanarvon tuntoa, unelmoi tulevaisuudesta. Tuo ei oikeiasti ole rakkautta- rakkaus on sitä että haluaa nähdä toisessa hyvää.
Avioerossahan omaisuus ositetaan. Eikös silloin tuo velka tule tavallaan sinun hyväksesi = se vähennetään sinun osuudestasi. Luultavasti miehesi joutuisi erossa maksamaan sinulle.
Jos pelkäät luottotietojen menetystä, hanki vuokra-asunto hyvissä ajoin. Yksinhuoltajana saat kyllä yhteiskunnalta kaiken tuen. Jos velkaa jää, hakeudu velkajärjestelyyn. Aluksi voi olla raskasta, mutta hei: pohjalta voi päästä vain ylöspäin!
Tsemppiä!
Taidat tarkoittaa siskolla sitä naista, joka harjoittaa maailman vanhinta ammattia, tuo kotiisi huumeita ja saa erikoisia kohtauksia, joita varten joudut soittamaan poliisin? Se näin ulkopuolisen silmin on positiivista vain kaikissa negatiivisissa testeissä.
Oletko nyt täällä kirjoittaessasi pohtinut asiaa siltä kannalta, että mitä itse annat miehellesi? Usein kuulee kaikenlaisia kauhutarinoita, joiden takaa paljastuu kuitenkin vain kyvyttömyyttä puhua asioista puolin ja toisin. Menkää terapiaan.
Onko niin paljon, että kannattaa jäädä?
Todella ikävä tilanne, jota mies näköjään vielä käyttää hyväkseen ivaamalla ja uhkailemalla lähteä :(
Minkä tyyppisiä ne tehtävät on mistä et usko suoriutuvasi?? Kaikkea voi oppia! Tai voisitko palkata tarvittaessa sinne jonkun ulkopuolisen jos mies lähtee? Ilmainen harjoittelija vaikka? ;)