Muita jotka INHOAA Radio Novaa ja sen juontajia yli kaiken?
Siis ihan tosissaan en ymmärrä miten ihmiset kestää kuunnella sitä kanavaa! Juontajat on ärsyttäviä ja niillä on typeriä juttuja, soittajat juntteja ja mainokset raastaa hermoja. Lisäksi musiikki on pääpiirteittäin jotenkin lällyä ja siirappista.
Itse tykkään paljon enempi YleX:stä, siellä on oikeesti hauskoja ja fiksuja juontajia ja vähän enempi särmää musiikkivalinnoissa.
Huh, kyllä helpotti tilittää! :)
Kommentit (92)
Vierailija:
Olen melko varma, että seuraavat asiat korreloivat keskenään:-Radio Novan kuunteleminen ja pakettitalossa asuminen
-Radio Novan kuunteleminen ja Internetin kuormittaminen typerillä roskaposteilla
-Radio Novan kuunteleminen ja Reimatec-varustus
-Radio Novan kuunteleminen ja punainen kananpersetukka
-Radio Novan kuunteleminen ja Marimekko-sisustusNäitä riittäisi. Khin Neliötestit vain kehiin, niin todetaan tämä hypoteesi oikeansuuntaiseksi.
Vierailija:
Olen melko varma, että seuraavat asiat korreloivat keskenään:-Radio Novan kuunteleminen ja pakettitalossa asuminen
-Radio Novan kuunteleminen ja Internetin kuormittaminen typerillä roskaposteilla
-Radio Novan kuunteleminen ja Marimekko-sisustusNäitä riittäisi. Khin Neliötestit vain kehiin, niin todetaan tämä hypoteesi oikeansuuntaiseksi.
Vierailija:
Nova-älymystö älähti heti
-Novan kuunteleminen ja hymiöiden viljely
Vierailija:
-Novan kuunteleminen ja hymiöiden viljely
Vierailija:
Lisäksi
- Radio Novan kuunteleminen ja Crocs-kengät kesäaikaan
- Radio Novan kuunteleminen ja Lauantai-aamupäivien kokoperheen visiitit Ideaparkin, Sellon tai Iso-Omenan kaltaisiin ostos-" paratiiseihin" (paitsi kesäaikaan kun ollaan mökillä tai asuntovaunuilemassa)
- Radio Novan kuunteleminen ja itse vaalennettu tyvipermanenttitukka
- Radio Novan kuunteleminen ja tradenomin, lähihoitajan tai amk-insinöörin koulutus
- Radio Novan kuunteleminen ja Ruotsin sekä Tallinnan risteilyt
- Radio Novan kuunteleminen ja kerran vuodessa tehtävä Phuketin matka
Vierailija:
- Radio Novan kuunteleminen ja Crocs-kengät kesäaikaan
- Radio Novan kuunteleminen ja Lauantai-aamupäivien kokoperheen visiitit Ideaparkin, Sellon tai Iso-Omenan kaltaisiin ostos-" paratiiseihin" (paitsi kesäaikaan kun ollaan mökillä tai asuntovaunuilemassa)
- Radio Novan kuunteleminen ja itse vaalennettu tyvipermanenttitukka
- Radio Novan kuunteleminen ja tradenomin, lähihoitajan tai amk-insinöörin koulutus
- Radio Novan kuunteleminen ja Ruotsin sekä Tallinnan risteilyt
- Radio Novan kuunteleminen ja kerran vuodessa tehtävä Phuketin matka
Ettekö parempaan pysty ?
(kannattaa löysätä se nuttura)
=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Erinomaisen huono yleissivistys ja reflektointikyky.
Nova-tyypit kerää saatana jonku Jari Sarasvuon innoittamina Plan-lapsille rahaa ja samalla itse viettävät sellaista elämää, että otsonikerros paukkuu, köyhät köyhtyy ja ilmasto mätänee.
Sitten ollaan niin hyviä ihmisiä, kun on katseltu taas jotain " Elämä lapselle" -konserttia ja lahjoitettu Teemu Selänteen vanavedessä kaksikymmentä senttiä lastenklinikalle.
Ja voi voi kuinka sydäntä kylmääkään se Jammu Siltavuori. Se pitää ehdottomasti hirttää ja oikeusministeri Johannes Koskiselle lähetellään nettiadresseja vaikkei Koskinen ole vuosiin ollut ministerinä.
Nova-tyypit on niitä, jotka elävät niin saakelin itsekästä ja kuitenkin niin hurskasta omanapaelämää.
Ja tuossa hymiö.
=)
Tai sitten on saanut pakit K Vehviläiseltä =D
silloin kun arvostellaan ihmisten laiskuudesta johtuvaa tyhmyyttä ja henkistä velttoutta.
Pakko osallistua! Novaa en kuuntele, mutta voicelta tulee joskus kuunneltua Vappua ja sen pippeli/pimppi-juttuja työmatkan iloksi:)
No, Suomi on täynnä juntteja, kuten ketjussa jo aiemmin todettiin...
Aina ne samat jollotukset. Bon Jovi, Whitesnake, Eppu Normaali. Väliin liikennetiedotus ja Mambaa perään.
autossa, kun kuului parhaiten. Lähes aina tunnin ajomatkan aikana kajahti Cutting Crewn (ainoa?) hitti 80-luvulta, Dying your arms tonight (tai jotain sinne päin). Mikähän siinäkin biisissä on niin hyvää, että sitä täytyy soittaa 10 kertaa päivässä vielä 20 vuoden päästä?
Välillä otetaan modernimpaa tanssipoppia listoilta siinä vaiheessa kun niitä on soitettu jo useampi kuukausi putkeen muilla kanavilla.
t.66
Bonnie Tyler kappaleellaan Total Eclipse of the Heart.
Novalla muuten aina kun alkaa elokuu niin alkaa myös tauoton " Vielä on kesää jäljellä" .
Vierailija:
Lähes aina tunnin ajomatkan aikana kajahti Cutting Crewn (ainoa?) hitti 80-luvulta, Dying your arms tonight (tai jotain sinne päin). Mikähän siinäkin biisissä on niin hyvää, että sitä täytyy soittaa 10 kertaa päivässä vielä 20 vuoden päästä?
Jos haluaa kuulla ne nuoruuden teinidiskossa soitetut ällötykset tuhanteen kertaan päivän mittaan, niin Novallahan ne soi. Lisänä uudet pehmopopballadit, jotka saa silmät tipahtamaan puolitankoon välittömästi.
Unibiisien välillä siellä on joku tekorento lässyttämässä jotakin todella nukuttavaa tekstiä aivan kuin lukisi suoraan paperista iso tekohymy naamalla. Välillä joku soittaa jostakin niemennotkosta ja sama tasapaksu lällyily jatkuu.
Valitettavasti tätäkin joku tykkää töissä kunnella.
Se ja Sari Seppälä ovat radiohistorian ärsyttävimmät juontajat.
Olen melko varma, että seuraavat asiat korreloivat keskenään:
-Radio Novan kuunteleminen ja pakettitalossa asuminen
-Radio Novan kuunteleminen ja Marimekko-sisustus
Näitä riittäisi. Khin Neliötestit vain kehiin, niin todetaan tämä hypoteesi oikeansuuntaiseksi.