Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka INHOAA Radio Novaa ja sen juontajia yli kaiken?

Vierailija
22.09.2007 |

Siis ihan tosissaan en ymmärrä miten ihmiset kestää kuunnella sitä kanavaa! Juontajat on ärsyttäviä ja niillä on typeriä juttuja, soittajat juntteja ja mainokset raastaa hermoja. Lisäksi musiikki on pääpiirteittäin jotenkin lällyä ja siirappista.

Itse tykkään paljon enempi YleX:stä, siellä on oikeesti hauskoja ja fiksuja juontajia ja vähän enempi särmää musiikkivalinnoissa.

Huh, kyllä helpotti tilittää! :)

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos/kun sattumalta joutuu kuuntelee Novaa tulee JOKA KERTA sellanen olo, että miten noi VOI heittää noin huonoa läppää??? Ja sit ne ihan tosissaan soitetut kamalat balladit jostain 90-luvulta on niiiiin YÖK. :P

Vierailija
22/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylex:ää kuuntelen minäkin ja nova on kyllä ihan kauhea. Huomenta Suomi on samaa luokkaa, miljoona kertaa mieluummin ylen aamutv:tä katselen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis niille, joilla on pakettitalo nurmijärvellä tai tuusulassa ja tila-auto sekä asuntovaunu pihassa. Käydään citymarketissa shoppailemassa ja sauvakävellään tuulipuvut kahisten. Ja kauhistellaan maailman pahuutta (=pedofiilit ja raiskaajat).

Miespuolinen Novan kuuntelija ihailee Arttu Harkin tyylistä äijää yli kaiken. On kiva omistaa moottoripyörä, muutama lapsi ja se itseväännetty Älvsby-talo jossain nurmijärveläisellä pellolla.

Näiden makuun on Nova pyöräytetty. Ja hyvin näkyy pyyhkivän Novalla muttei maailmalla.

Vierailija
24/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellanen " rempseä ja rehevä" hoitoalalla työskentelevä tyvikohotuspermanentti-tätsä, joka tykkää juoda sidukkaa tyttöporukalla jossain nokialaisessa tai parkanolaisessa lähipubissa. Ja tiätysti kuunnellla nnovaa...

Vierailija
25/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin Heikelää ja Linnanahdetta.

Vierailija
26/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joku mainitsee Radio Novan suosikkiradiokanavakseen, niin mä olen aivan 100% varma että ko. henkilöei ole mun tyyppinen ihminen eikä mulla ole mitään intressiä tutustua häneen.

Vierailija
27/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille on pakko ottaa korvalappustereot mukaan, koska siellä soi aina Nova. Jestas ne jutut ovat typeriä ja muka-hauskoja. Samat biisit päivästä toiseen. Plaah.

Vierailija
28/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtv3 nyt onneksi vähän skarpannut junttiudessa mutta typeryys yhdistää noita kaikkia yhdessa saman omistajan kanssa.

Radio Novan tarinat niin epä-älyllisiä ja juntteja, juuri Nurmijärvitasoa.

En pysty kuuntelemaan Novaa.

Vierailija
29/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopirteää paskaa

Vierailija
30/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttäviä, mutta ei voi mitään...

Olen pk-seudulla asuva yhden lapsen 35v äiti. En lue Iltalehteä enkä kulje tuulipuvussa ;) Enkä ole hoitoalalla.

Vierailija
31/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: joku joka joutuu kuuntelemaan päivittäin Energyä ja on ihan kypsä. Siellä vasta samat biisit soi.

Vierailija
32/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kanavalla kaikki on jotenkin niin väsähtänyttä, juontajat, mainokset, biisit... en mikään Energy/Voice-fanikaan ole, mutta vähän parempaa musaa ne sentään soittaa ja osaa niiden juontajista pystyy hetkittäin jopa kuuntelemaan.

Vierailija
33/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on nuttura liian tiukalla ja harmaa jakkupuku. =D

Vierailija
34/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ehdoton. Ei tarvii harmaata jakkupukua. Ylen ykkösellä on oikeasti hyvää huumoria, hyviä kuuluttajia ja älyllistä ohjelmaa. Radio Nova on tyhmille ihmisille suunnattua paskaa. Sitä kuunnellessaan ei tarvitse ajatella mitään.

Jos joku aikuinen kuuntelee vain ja ainoastaan pop-musakanavia, niin on yleissivistys päässyt puuttumaan.

Jos haluaa väkisin kuunnella kaupallisia kanavia ni kokeilkaa Classic Fm:ää tai edes Groove Fm:ää.

Vierailija
35/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki merkit täsmää. Omistan tuulipuvun, hiuksissa ei ole tyvikohotusta, eikä mitään permanenttia ja olen hoitoalalla! (ja olen varmaan vähän vielä junttikin!) :D

Vierailija
36/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sillä on nuttura liian tiukalla ja harmaa jakkupuku. =D

Mulla on mustan ja punaisen kirjavat hiukset, pukeudun farkkuihin ja nahkatakkiin ja tennareihin.

Vierailija
37/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis niille, joilla on pakettitalo nurmijärvellä tai tuusulassa ja tila-auto sekä asuntovaunu pihassa. Käydään citymarketissa shoppailemassa ja sauvakävellään tuulipuvut kahisten. Ja kauhistellaan maailman pahuutta (=pedofiilit ja raiskaajat).

Miespuolinen Novan kuuntelija ihailee Arttu Harkin tyylistä äijää yli kaiken. On kiva omistaa moottoripyörä, muutama lapsi ja se itseväännetty Älvsby-talo jossain nurmijärveläisellä pellolla.

Näiden makuun on Nova pyöräytetty. Ja hyvin näkyy pyyhkivän Novalla muttei maailmalla.

Vierailija
38/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupalliset kanavat soittaa massoille tarkoitettua mainstream musaa, koittaa mielistellä/miellyttää mahdollisimman monia, etenkin mainostajua, sillä mainostuloillahan kaupallisia kanavia ylläpidetään.

Mutta ei Novaa kyllä pysty millään kuuntelemaan, ihan kamalaa skeidaa sieltä tulee.

Vierailija
39/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla on mustan ja punaisen kirjavat hiukset, pukeudun farkkuihin ja nahkatakkiin ja tennareihin.

Vierailija
40/92 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

in että nämä biisit soi jo monta vuotta sittenkin, aina samat!