Lue keskustelun säännöt.
H***o tää vauva ei synny koskaan...
22.09.2007 |
Nyt kaikki pienimmätkin vinkit kehiin mikä sais supistuksiin hieman voimaa ja synnytyksen kunnolla alkamaan...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitte kävin keilaamassa laskettuna päivänä, mutta siltikään pentu ei tullu ennenku 6 päivän päästä. Eipä siihen kai voi mitään tehä...