Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko YHäideistä vain panoseuraksi?

Vierailija
25.10.2008 |

Olen kohta 25-vuotias YHäiti. Olen kohtuu hyvännäköinen, pitkä, hoikka ja käyn töissä. Ennemmin kutsuisin itseäni sinkkuäidiksi, YHäiti ei kuulosta minulta..

Miehiä tapailen silloin tällöin mutta mikä on syynä että kelpaan vain panokaveriksi?

Olen yrittänyt ohimennen mainita että haluaisin jotain muutakin, esimerkiksi hieman vakavamman suhteen. Siinä vaiheessa yleensä miehet perääntyy..

Pidetäänkö meitä Yhäitejä ainoastaan panoseuralaisinamiesten keskuudessa, vai onko kyse jostain muusta???

En usko että kukaan miehistä pelkää että joutuu "maksajaksi" koska kuitenkin on kohtuu hyvät tulot..

Jos saisi ihan asiallisia mielipiteitä asiasta, ei mitään YHäidit on yhteiskunnan elättejä juttuja siis :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku(single) tarkoittaa, että ei ole parisuhteessa(couple).

Mikä yksinhuoltaja se muka on, jolla on lapsen isän kanssa yhteishuoltajuus?

Kuka tällainen tunnustaa olevansa yh? Yh on sellainen, jonka lapsen isä ei ole lapsen huoltaja.

Jos taas äiti väittää olevansa sinkku niin valehtelee

Vierailija
42/47 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin toitottaa miehille, että olen muuten sitten äiti! Revi siitä, pelle!

Sinkku on yksineläjä. Jos on 1aikuinen +lapsi tai lapsia =yh

Sinkkuäiti on käsitteenä mahdottomuus, äitiyden myötä sinkkuus loppuu, peruuttamattomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon olevani YH-äiti, niin hetihän se ymmärretään yksinhuoltajaksi :-(

Sanonko siis baarissa olevani yhteishuoltajaäiti vailla miesseuraa. Onko se oiken?

Vierailija
44/47 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä edellinen kirjoittaja olet ihan oikeassa. Ei tuossa miestä johdeta harhaan kuten siinä jos yh sanoo itseään sinkuksi.

Miehelle se oletko yh vai yhteishuoltaja on tn ihan sama, ainakin suhteen alkuaikoina. Sen sijaan jos väität itseäsi sinkuksi niin puhut peetä.

Miksi on vaikea myöntää olevansa yh? Miksi pitää väittää olevansa sinkku jos kerran on lapsi tai lapsia? Karkaako miehet silloin?

Vierailija
45/47 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon tietysti olevani sinkku. En mä kaikille miehille halua kertoa yksityisasioita!!

Tietysti jos keskustelu johtaa vakavampaan sanon aina suoraan että mulla on lapsi ja en elä lapsen isän kanssa, jolloin miehet kyllä tajuaa että olen sinkku jolla on lapsi..

Plaaaah..

Vierailija
46/47 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

amerikassa ainakin on käsite "single mother" tarkoittaa äitiä joka on yksin lapsen/lasten kanssa. eli kyllä voi olla sellainenkin kuin sinkkuäiti se on suora suomennos!

Vierailija
47/47 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä single mother tarkoittaa suomeksi yh-äitiä.

amerikassa ainakin on käsite "single mother" tarkoittaa äitiä joka on yksin lapsen/lasten kanssa. eli kyllä voi olla sellainenkin kuin sinkkuäiti se on suora suomennos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä