Onko YHäideistä vain panoseuraksi?
Olen kohta 25-vuotias YHäiti. Olen kohtuu hyvännäköinen, pitkä, hoikka ja käyn töissä. Ennemmin kutsuisin itseäni sinkkuäidiksi, YHäiti ei kuulosta minulta..
Miehiä tapailen silloin tällöin mutta mikä on syynä että kelpaan vain panokaveriksi?
Olen yrittänyt ohimennen mainita että haluaisin jotain muutakin, esimerkiksi hieman vakavamman suhteen. Siinä vaiheessa yleensä miehet perääntyy..
Pidetäänkö meitä Yhäitejä ainoastaan panoseuralaisinamiesten keskuudessa, vai onko kyse jostain muusta???
En usko että kukaan miehistä pelkää että joutuu "maksajaksi" koska kuitenkin on kohtuu hyvät tulot..
Jos saisi ihan asiallisia mielipiteitä asiasta, ei mitään YHäidit on yhteiskunnan elättejä juttuja siis :)
Kommentit (47)
ja seurasta (fiksusta) ei ole puutetta.
kun olin 24 vuotiaana kahden pojan yh äiti. Ihmettelin itsekin sitä menoa :)
Löysin onneksi nopeasti sen oikean ja nyt ollaan oltu yhdessä jo 13 vuotta. Lapsiakin tullut pari lisää. Asiat on mukavalla mallilla.
"sinkkuäidille sulhanen" Ne lapset ei sitten ilmeisesti asu äitinsä luona, kun äidit ovat sinkkuja.
Eli yhdet tulot tai jotain sinne päin? Sillä perusteella luokittelen itseni sinkkuäidiksi en yh-äidiksi, sillä ex-mieheni kanssa minulla on YHTEIShuoltajuus. Ja asiaan, olen kelvannut muuksikin kuin panoseuraksi.
Naurattaa koko juttu että YHäiti on YHäiti, ei sinkku..
Hohhoijaa :)
Sinkku luokitellaan sen mukaan onko seurustelu/avo/avio -liitossa vai ei, ei sen mukaan onko lapsia vai ei..
Onhan mieskin sinkku vaikka sillä onkin lapsia, mutta ei seurustele jne jne..
Hyvä kun naurattaa, mutta ei se YHsta sinkkua tee.
Jos sinkkuna haluaa pysyä niin sitten ei parane lapsia tehdä.
vaan nimenomaan SINGLE INCOMES eli yksi tienaava ihminen perheessä. Toki voi saivarrella, että on sinkku jos elättää työtöntä miestä siivellä..
Kuten jo kysyin niin mikä minä olen, kun minulla on lapsi, mutta ei miestä? Enkä ole lapsen YKSINhuoltaja.
(yl ~s) naimaton [henkilö], yksineläjä, sinkku a ~s bar sinkkubaari
naimaton, yksinäinen, perheetön She was still a ~ woman. Hän oli yhä naimaton nainen.
SINGLE INCOMES BAR = SINKKU TULEE SISÄÄN BAARIIN , hehehehe
vaan nimenomaan SINGLE INCOMES eli yksi tienaava ihminen perheessä. Toki voi saivarrella, että on sinkku jos elättää työtöntä miestä siivellä..
Kuten jo kysyin niin mikä minä olen, kun minulla on lapsi, mutta ei miestä? Enkä ole lapsen YKSINhuoltaja.
EIkä samaan aikaan isosisko ja äiti. Eikä samaan aikaan mummo ja äiti. Ei voi. Siis pelkästään äiti voi kyllä olla.
äiti ei voi olla sinkku!!!
olet siis YH...
Kertokaahan nyt tietävät, että mikä on ihminen, jolla on lapsi mutta ei miestä.?Ja joka ei ole lapsen YKSINhuoltaja vaan on yhteishuoltajuussuhteessa lapseen. Tätä kysyn, jotta tiedän puhua asioista oikeilla nimillä.
En ole sinkkuäiti enkä YH-äiti, mikä olen?
Jos olet nainen, niin olet sinkkuäiti. Jos olet mies, olet sinkkuisä.
Miksi vierastat sinkkuäiti-nimitystä? haluat ilmeisesti erottua lapsettomista sinkuista, mutta sinkun määritelmä ei sisällä lapsia tai lapsettomuutta.
Kertokaahan nyt tietävät, että mikä on ihminen, jolla on lapsi mutta ei miestä.?Ja joka ei ole lapsen YKSINhuoltaja vaan on yhteishuoltajuussuhteessa lapseen. Tätä kysyn, jotta tiedän puhua asioista oikeilla nimillä.
En ole sinkkuäiti enkä YH-äiti, mikä olen?
ketjua luettuani käsitin, että on kertakaikkisen vääruin sanoa olevansa sinkku, jos on lapsi/lapsia. Siksi tarkennusta pyysin. Mutta taidan nyt itse nimittää itseäni vastaisuudessa yhteishuoltajuusäidiksi.
sinkku jolla on lapsi, kertoo kaiken oleellisen :)
sinkku jolla on lapsi, kertoo kaiken oleellisen :)
Sinkku on yksineläjä. Jos on 1aikuinen +lapsi tai lapsia =yh
Sinkkuäiti on käsitteenä mahdottomuus, äitiyden myötä sinkkuus loppuu, peruuttamattomasti
Sinkku = yksilö, joka ei elä missään parisuhteessa.
Parisuhde= joko seurustelusuhde, avo- tai aviosuhde johonkuhun toiseen joko eri tai samaa sukupuolta olevaan.
Omaan lapseen tuskin on parisuhdetta, suhde on vanhemmuus- tai huoltajasuhde.
Onko sillä nimityksellä nyt niin väliä?
Sinkkuäideistä vain panoseuraa? Jaa-a. Miehiä, jotka kaipaavat vain pelkkää panoa, tulee kohdella sellaisina. Eivät ne siitä muuksi muutu. Jos on sillä tuulella, niin siitä vaan - mutta turha ajatella, että siitä seuraisi sen enempää.
Mutta sitten on niitä miehiä, jotka ovat valmiita myös ihan oikeisiin suhteisiin. Riippumatta siitä, onko naisella lapsi tai lapsia.
Lapsi antaa
Pitää vastata, ei en ole sinkku, olen YHäiti?? Vai riittääkö pelkkä olen äiti??
xD
Pitää vitsillä koittaa miten kyseisen kysymyksen esittäjä reagoi.. :D
Uskon että menee lievästi hiljaiseksi..
Olkaa mitä mieltä olette mutta olen sinkku vaikka onkin lapsi, koska olenhan kuitenkin "vapaa" vaikka minulla lapsi onkin, ei se uusia suhteita estä :)
Jos taas äiti väittää olevansa sinkku niin valehtelee. Kannattaa varoa tällaista suhteen alussa...
Sinkku ei ole parisuhteessa. Single vs. couple. Menikö jakeluun?