Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpottaako rintakumi yhtään imetystä, jos rinnanpäät rikki??

Vierailija
21.09.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muutama päivä/yö menee imetys aika kauheessa tuskassa. Mutta kannattaa siitä huolimatta jatkaa, kyllä se siitä helpottuu ja on sitten tosi ihanaakin.

Kaks kertaa oon kärsinyt saman homman...

Vierailija
2/4 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnanpää pääsee paranemaan, kun käytät kumia ja hoidat haavoja esim lansinoh-voiteella (jota saa apteekista ja joka suojaa haavojen tulehtumiselta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/4 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lansinoh parantaa nännit nopeasti, kun taas bepanthen on ok terveille nänneille.



Ensiksi pisara maitoa nänniin levitettynä, anna kuivua ja sen jälkeen lansinohia. Lisää voidetta jokaisen imetyksen jälkeen, kun rinnanpäät ovat rikki. Pese kerran päivässä lämpimällä vedellä ja anna sen jälkeen nänneille ilmakylpy. Pidä rintoja paljaana myös päivänmittaan. Puuvillaiset kestoliivinsuojukset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi