Lue keskustelun säännöt.
Aron ja Victoria - onko kivat nimet?
21.09.2007 |
Olen ajatellut, että jos meille tulee vielä lapsia, niin pojan nimeksi tulee Aron ja tytön Victoria. Onko kivat nimet? Sukunimi ei ole suomalainen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla