" jonka paistoi äiti" -mitä mieltä mainoksesta?
lapsen lempimainos :D
itseä hieman se rallatus ärsyttää, ja monia muitakin...
Kommentit (5)
Jää aina tuijottamaan telkkaa kun kuulee et se mainos tulee.
Se alkuperäinen laulu oli kyllä ihan suosikkini lapsena, ehkä siksi tykkään mainoksestakin :D
Jussin talo
Tämä on talo, jonka Jussi rakensi.
Tässa on leipä, joka oli talossa,
jonka rakensi Jussi .
Tässä on rotta, joka söi leivän,
joka oli talossa,
jonka rakensi Jussi.
Tässä on kissa, joka pyydysti rotan,
joka söi leivän,
joka oli talossa,
jonka Jussi rakensi.
Tässä on koira, joka puri kissaa,
joka pyydysti rotan,
joka söi leivän,
joka oli talossa,
jonka rakensi Jussi
Tässä on lehmä, joka puski koiraa,
joka puri kissaa,
joka pyydysti rotan,
joka söi leivän,
joka oli talossa,
jonka rakensi Jussi .
Tässä on tyttö, joka lypsi lehmän,
joka puski koiraa,
joka puri kissaa,
joka pyydysti rotan,
joka söi leivän,
joka oli talossa,
jonka rakensi Jussi .
Ja juuri siksi, kun tykkäsin lapsena niin paljon tuosta Jussin talo -laulusta.
Kun eka kerran kuulin, piti lapsille heti kertoa tuo vanha rallatus niillä vanhoilla sanoilla, ja lapset tykkäs.