Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!Miksi mä aina tapaan miehiä, jotka pettävät mua lopulta?Miten oppisin tunnistamaan pettäjän?

Vierailija
21.09.2007 |

Epätoivoinen ja suruissani olen. Taas poikaystävä joka petti mua. Eikä aluksi edes myöntänyt sitä vaan valehteli ja pari kuukautta uskoinkin. Mikä mua vaivaa kun tapaan aina tuollaisia? Miten löytää hyvä ja uskollinen mies? Nyt kyllä pidän taukoa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen yleiseen rehellisyyteen: jos puhuu asioissa totta, ei salaile menneisyyttään, ei nyysi kauheasti tavaroita töistä, maksaa junamatkansa yms. niin uskon, että riski myös pettämiseen on pienempi, että todennäköisemmin on ns kunnollinen. Mitään takeitahan ei ole, mutta ehkä riski pienenee. Jos on aina valmis vetämään kotiinpäin, luistamaan sieltä mistä on aita matalin, syyttää helposti toisia omista laiminlyönneistään, laskettelee sujuvasti pikkuvalheita sinne tänne, niin kertoohan se jotain.

Vierailija
2/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä edellinenki oli täysin kunnollinen ulkoisesti muuten. Kävi töissä, oli pidetty, paljon kavereita, ex tyttöystävätkin yhä kavereita...Mutta silti vaan...Olen surun murtama :( En taida enää koskaan uskaltaa sitoutua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä miehet eivät ole vielä valmiita sitoutumaan ja muutenkin itsekkäitä. Toisista se vähän karisee iän myötä, toisista ei.

Vierailija
4/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisilmäinen?Tai kiltti?Kilttejä naisia petetään aina, olisit sitten kuinka sinisilmäinen tai et...

Vierailija
5/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeksi ityseäsi ,niin annat lemput moisille ajoissa.

Vierailija
6/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoa kohtelua, ylimielisyyttä, tympeyttä, älä pyri olemaan kenellekään sen kummemmin mieliksi, arvosta ja rakasta itseäsi täysillä, älä suostu " odottelemaan" ketään (tarkoittaa:älä anna kohdella itseäsi huonosti). Luota vaistoosi älä usko helppoja selityksiä ja selittelyä. Lemppaa heti jos alkaa merkit täyttyä ja sinulla epäilykset herätä eikä kunnon selityksiä tule.

Pidä nyt vähän aikaa taukoa ja keskity itseesi! Halaus!

Vierailija
7/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskolliset miehet ovat kuolleet sukupuuttoon. Eli kaikki ne pettävät, ennemmin tai myöhemmin (ne jotka toista väittävät, eivät vaan ole saaneet miestään vielä kiinni).

Joko annat anteeksi, suljet siltä silmäsi tai elät ilman miestä.

Vierailija
8/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan luonteesta. Uskollisia miehiä (ja naisia) ON olemassa.

Vierailija
9/9 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettänyt, ei tarkoita, että kaikki pettäisivät. Useiden tutkimusten mukaan n. 45-55% pettää ja virhemarginaali on ollut 2% yksikköä molempiin suuntiin. Finsex tutki suomalaisten seksikäyttäytymistä 10 vuotta ja siellä saatiin tulokseksi, että 53% miehistä on pettänyt kerran tai enemmän vakituista kumppaniaan. Ei siis 100%.