Missä pesette 1,5 vuotiaan takapuolen?
Varmaan kuulostaa tosi tyhmältä kysymykseltä. Mutta poika nyt 1-vuotiaana jo todella iso ja rimpuileva. Nyt pesen pepun vessassa käsienpesualtaassa, nostan pojan vaan toiselle kädelle. Kohta se ei varmaan enää onnistu. Eli missä sitten pesen pepun?
Kommentit (8)
Nyt kun lapsi on jo kolmevuotias ja itse olen raskaana, se ei enää onnistu. Kakan jälkeen on kuitenkin pakko peppua huuhtaista ja meiltä puuttuu käsisuihku. Olen ottanut avuksi vauvojen puhdistuspyyhkeet. Viimeistelen siis pyyhkimistouhun niillä ja iltasuihkussa pestään sitten kunnolla.
Isoa poikaa en jaksanut kannatella ja sillä alapesusuihkulla en ole alkanut pesemään. Musta pehmeämpi suihku tulee tavan suihkusta
Pesin pepun niin kauan kuin lapset olivat vaippaikäisiä.
Ei siellä pepussa ihmeemmin ole edes pestävää, kun kakkii aina pottaan.
helppo nakki. Ei tarvitse kannatella ja muksukin pysyy ihan hyvin siinä.
koska olen taas raskaana. (siis tuo ikä 1,5 on se kun pikku sisarus syntyy). Mutta kaipa niillä pyyhkeillä sitten selviää ja suihkussa sitten pestään iltasella.
Ap
Ei siitä ole sen enempää vaivaa kuin nostaa lavuaarin päälle. Itse asiassa vaivaa on vähemmän, kun jää nostaminen pois. Siis housut pois jalasta, pepun suihkutus ja kuivaaminen. Ihan samat vaiheet kuin lavuaarissa pesten.
jota pidän wc-pöntön päällä pestessä.