Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tosiaan naapuri suuttua tästä?

Vierailija
05.10.2007 |

Kun kohta 3v on heidän lapsi käynyt meillä lähes päivittäin. Ensin, kun lapsi oli muka kotihoidossa niin oli meillä noin 5h päivässä ja kun meni esikouluun niin 3h illassa ja nyt kun on koulussa niin tulee iltapäivällä ja on sen 3h. Omat lapseni eivät ole olleet heillä kertaakaan, koska vanhemmille ei milloinkaan sovi. Yksi päivä olin pesuhuoneessa kun kuulin ovikellon soivan. En pitänyt kiirettä...meillä iso talo ja kun olin lopulta eteisessä niin ovikellonsoittaja oli jo lähtenyt. No, siinä vaiheessa huomasin, että naapurin lapsi oli taas ollut sen 3h ja laitoin lapsen kotiin. Vein roskat ulos ja lapsen isä tulee pihalla vastaan lastaan kysellen. Isä on kuulemma sopinut lapsen kanssa (silloin kun olsin pesuhuoneessa) että saa olla meillä niin kauan kunnes tullaan hakemaan (sillä aikaa kun hän käy kaupassa). Sanoin laittaneeni lapsen jo kotiin, jolloin isä ihmetteli, että miksi lapsi lähti meltä kun hän lupasi olla niin kauan kuin tullaan hakemaan. Sanoin, että ei ollut sopinut minun kanssa, jolloin isä nauroi, että jo on omituista touhua! Että jos lapsen kanssa sovitaan, että odottaa meillä niin kauan kunnes tullaan hakemaan niin silloin sen pitäisi olla täälläniin kauan että tullaan hakemaan!

Lähti pihasta vihaisena ja pari päivää sen jälkeen tuli vastaan, mutta ei tervehtinyt. Lastakaan ei ole näkynyt sen jälkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuossa pitänyt muutenkin päteä vuoroin vieraissa.

Vierailija
2/8 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko " matti" jäädä vielä tunniksi, ja lapsi/lapset olivat sanoneet että joo. Ehkä on jopa kysynyt " Olettehan kotona?" tmv. ja jompi kumpi lapsista on vakuutellu että " Joo,jo sopii Mikon äitillekkin!"

...Lapsethan saattavat puijata kun leikit ovat kesken tmv. että äiti olikin soittanut ja antanut luvan tulla vasta tuntia myöhemmin ktoiin jne. Nykyaiakana helpompaa mitä enne, kun ei ole lankapuhelimia enää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisit joutunut viemään omat lapsesi hoitoon.. mihin olisit laittanut naapurin lapsen?

Eli naapuri suuttui typerästi. Pitää teitä ilmaisena lapsen säilytys paikkana.

Ei arvosta teitä yhtään.

Ei ota huomioon että teilläkin on oma elämä ja omat menot.

Jos arvostaisi, olisi itse tullut sinun kanssasi keskustelemaan, että sopiiko että lapsi on teillä sen aikaa kun hän käy kaupassa.

Anna olla.

Et menetä mitään, vaikka hän ei enää ikinä sinua tervehtisi.

Vierailija
4/8 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan tuo omituista. Todella.

Vierailija
5/8 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan tuo omituista. Todella.

Vierailija
6/8 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että saatko korvausta tästä oleilusta, vai teetkö sen ihan hyvää hyvyyttäs?

Vierailija
7/8 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omien lasten kavareiksi ajattelin, mutta eivät ole tulleet vastaan toiselta puolelta kertaakaan. Eli lapsi meillä tosi paljon, mutta meidän eivät heillä kertaakaan. Minun kanssa ei mitään hoitoajoista yms sovittu, mutta suuttui kun ei lapsi ollutkaan meillä kun tullaan hakemaan. Muutenkin on omituista kun meidän vanhin lapsi on yli 3v nuorempi kuin naapurin, mutta silti muka meillä enemmän viihtyy kuin kotona. Harmittaa vaan kun lapset kyselee kaveriaan ja nyt sitten vahemmat suuttuivat kun heidän aikataulujen puitteissa ei meillä hoidetakaan.

ap

Vierailija
8/8 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä tulee teille niin otat lapsen vanhempien kanssa puheeksi että jatkossa vierailut ovat vastavuoroisia.

Lähetä lasku lapsenhoidosta kolmen vuoden ajalta jos ryhtyvät hankaliksi.