Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Helena Lindgren voi näyttää nuoremmalta kuin kolmekymppiset??

Vierailija
03.01.2013 |

Tätä olen jo vuosia ihmetelly. Sen iho on sileämpi eikä roiku yhtään mistään, parempi iho kuin noin 30-vuotiailla järjestään. Salaisuus??

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 07:48"]

Helena ei ole joutunut elämässään rasittamaan koskaan itseään, ei siis huolia eikä ruumiillista työtä kuten monille muilla naisilla. Itse arvostan suuresti kotiäitejä jotka pyörittävät arkea, itse olen 46 vuotias ja en juurikaan laita itseäni mutta kun minut meikkaa ja laittaa hiukset ja kaunitti muotivaatteet niin näytän noin 30 vuotiaalta...en vain jaksa meikata.

[/quote]

Mistä sinä hänen huolistaan tai rasituksistaan tiedät? Ja kyllä kotiäitikin itsestään voi huolta pitää, aikaa siihen ainakin olisi.

Vierailija
62/172 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpö.

Itse olen lähemmäs 45, eikä minulla ole rypyn ryppyä.

Tärkein ihonhoitoohje on: VÄLTÄ AURINKOA kaikin mahdollisin tavoin. Sillä aurinko tuhoaa ihon.

Itse aloin vältellä aurinkoa teini-ikäisenä. Heti kun sain tietää, että aurinko tuhoaa ihon ja aiheuttaa ihosyöpää.

Auringon välttelyn lisäksi kun vielä käyttää joka päivä A-vitamiinivoidetta kasvoille, eikä harrasta otsanrypistelyä tai muutakaan murjottamista, niin säilyy rypyttömänä!

Ei tarvitse kuin katsoa Helena Lindgreniä, joka myös on koko ikänsä vältellyt aurinkoa aurinkoallergiansa takia ja myös hoitanut ihoaan.

Lindgren on 56-vuotias ja hänellä on kolmekymppisen iho! Kiitos auringonvälttelyn, A-vitamiinivoiteiden ja terveellisten elämäntapojen!

Itse noudatan samaa linjaa.

Jos kiinnostaa miten sitä auringontuhoamaa ihoa voi parantaa, niin kannattaa perehtyä A-vitamiinin ihmeitä tekevää voimaan. Ihotautilääkäreiden kehittämä Environ-sarja on parasta tällä saralla: http://www.karl-ludwig.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 07:48"]

Helena ei ole joutunut elämässään rasittamaan koskaan itseään, ei siis huolia eikä ruumiillista työtä kuten monille muilla naisilla. Itse arvostan suuresti kotiäitejä jotka pyörittävät arkea, itse olen 46 vuotias ja en juurikaan laita itseäni mutta kun minut meikkaa ja laittaa hiukset ja kaunitti muotivaatteet niin näytän noin 30 vuotiaalta...en vain jaksa meikata.

[/quote]

Ihmeellistä höpötystä.

Helena Lindgren on ollut työssäkäydä yksinhuoltaja. Eli siis hoitanut työnsä lisäksi yksinhuoltajana vielä lapsensakin ilman puolisoa.

Kummallakohan on enemmän aikaa hoitaa itseään - työssäkäyvällä yksinhuoltajalla vai kotona lapsiaan hoitavalla kotiäidillä, jonka puoliso käy töissä, mutta itsensä ei tarvitse??

Hullua puhetta ilman järjen häivää!

Vierailija
64/172 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Helena Lingrenin kadulla muutama viikko sitten, sievä hän oli, sitä ei voi kieltää, mutta kyllä hän näytti ihan ikäiseltään lähes 60-vuotiaalta naisihmiseltä... olen itse alle 30 ja ei olisi voinut luulla humalassakaan 30-vuotiaaksi :D

Vierailija
65/172 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on palanut plastiikkakirurgiaan ja hotoihin sen verran, että ulosotossa oli iltalehden mukaan yli 30000 egee.

Kai sitä omakin naama olis kireämpi, jos siihen olisi tärvätty tuollaisia summia.

Vierailija
66/172 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan helena Lindgren ihan näpsäkän näköinen paketti. Itse tykkään kuitenkin esim. Anneli rannan tyyppisestä 60-kymppisestä. Häntä kun katselee, niin iloisen oloinen vireä nainen. Aikuinen nainen. Annelin kanssa lähtisi mieluusti mökkeilemään maalle. Helena Lindgren taas kuuluu pianon päälle, muiden posliininukkejen kanssa.

M26

Vierailija
67/172 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena oli kerran Maria-ohjelmassa. Siinä tuli pätkä hänen nettitv-sarjastaan, jossa Helena oli turvehieronnassa tmv. Maria Veirtola kysyi Helenalta ennen insertin näyttämistä oliko Helenalla hieronnassa mitään päällä. Helena sanoi olleensa täysin alasti. Hän makasi alasti selällään turpeet iholla, tissit sojotti suoraan ylöspäin. Maria kysyi miksi maan vetovoima vaikuttaa kaikkeen muuhun maailmassa, mutta ei sinun rintoihisi. Helena alkoi selittää jostain tukevista rintaliiveistä vaikka oli juuri sanonut olleensa ilman rihman kiertämää.

Vierailija
69/172 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ei oikeasti iho rypisty samalla tavalla. Näin vähän aikaa sitten 75+ naisen jolla oli käsittämättömän sileä ja kuulas iho. Minun otsani on ryppyisempi vaikka olen 42... Tuijotin kateellisena.

Vierailija
70/172 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit, auringonoton välttäminen, terveellinen elämä = ei tupakoi, ei juo, syö terveellisesti, liikunta, ulkoilu, lipsumaton ihon puhdistus ja hoito.. Siinä näin alkuun.

Itse olen 53v., ihoni on sileä, kimmoisa ja kaunis.  Mieheni, joka itsekin omaa hyvät geenit ja on hyvin nuorekas ja vetävän näköinen johtavassa asemassa oleva henkilö, jaksaa aina mainita ja ihmetellä rypyttömyyttäni.

Rypyttömyys sinällään ei ole mikään itseisarvo, mutta jos omaa jo valmiiksi hyvät geenit ja pohjan, niin toki itseään hoitamalla saa ihon pysymään vielä parempana.

Nuorempana otin aurinkoa, paljonkin, mutta siinä neljänkympin korvilla lopetin kokonaan, siis varsinaisen auringonoton.  Ulkona olen koko kesän ja ulkomailla paljon, mutta pidän huolen kunnon suojakertoimesta, aurinkohattuja ja kevyttä vaatetusta unohtamatta. Olen kyllä aina kevyesti päivettyneen näköinen, enkä missään nimessä haluaisi olla mikään tummaksi paahdettu satulanahka. 

Vierailija
71/172 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heluna on 56-vuotias.Leikattu ja täytetty. Madonnalla on parempi naamalääkäri, jos minulta kysytään. 

Vierailija
72/172 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että Helena on teettänyt mitään plastiikkakirurgisia toimenpiteitä itselleen, ellei aivan viime aikoina ole turvautunut botoksiin tms. Hän on sellainen harvinainen tapaus jolla iho pysyy tosi nuorena pitkään. Ihailen! N45

Suurempi povi imestyi muistaakseni niihin aikoihin, kun seukkasi julkkisbasistin kanssa ulkomaalaisesta bändistä, ainakin nenää jo nuorena leikattu. Upea ulkonäkö, kun ei enempää leikkelisi ettei mene liiallisuuksiin.

Nenää voi verrata

https://www.is.fi/viihde/art-2000005194111.html

Muita ulokkeita

Ennen

https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000000564964.html

Jälkeen

https://www.is.fi/viihde/art-2000005193652.html

Vierailija
73/172 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

botox?

Vierailija
74/172 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
75/172 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampyyri?

Vierailija
76/172 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon kuvat ovat muokattu. Kaikenlaisia filttereitä käytetty? 

Pitäisi nähdä livenä, että tietäisi jos oikeasti on nuoren näköinen edelleen.

Vierailija
77/172 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heluna on 56-vuotias.Leikattu ja täytetty. Madonnalla on parempi naamalääkäri, jos minulta kysytään. 

Jos Helena Lindgreniä tarkoitat, niin täyttää 2.5 67v. Syntynyt 2.5. 57

Vierailija
78/172 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta aika usein ne, jotka elää nautiskellen myös ruoasta, juomasta ja joskus savukkeistakin, ovat nuoremman näköisiä kuin terveysintoilijat.

Vai mitä sanotte ulkomaanesimerkeistä alkoholia käyttävä ja rasvaa estoitta syövä Nigella Lawson vs. vain vuotta vanhempi terveysruokaguru Gillian McKeith:

http://diaryofadomesticgoddess.wordpress.com/2010/11/25/gillian-mckeith…

Noi kuvat ei kyllä kerro koko totuutta.

Vierailija
79/172 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama ei liiku. Botox, täyteaineet ja ties mitä muuta? En sanois ihan luonnolliseks.

Vierailija
80/172 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena oli kerran Maria-ohjelmassa. Siinä tuli pätkä hänen nettitv-sarjastaan, jossa Helena oli turvehieronnassa tmv. Maria Veirtola kysyi Helenalta ennen insertin näyttämistä oliko Helenalla hieronnassa mitään päällä. Helena sanoi olleensa täysin alasti. Hän makasi alasti selällään turpeet iholla, tissit sojotti suoraan ylöspäin. Maria kysyi miksi maan vetovoima vaikuttaa kaikkeen muuhun maailmassa, mutta ei sinun rintoihisi. Helena alkoi selittää jostain tukevista rintaliiveistä vaikka oli juuri sanonut olleensa ilman rihman kiertämää.

Helena on kertonut ottaneensa silarit jo nuorena. Tuskin hän enää ketään muistuttaa asiasta, koska haluaa pitää yllä luonnollista kauneutta. Silarithan osoittavat juuri valittuun suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä