Miten Helena Lindgren voi näyttää nuoremmalta kuin kolmekymppiset??
Tätä olen jo vuosia ihmetelly. Sen iho on sileämpi eikä roiku yhtään mistään, parempi iho kuin noin 30-vuotiailla järjestään. Salaisuus??
Kommentit (172)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:54"]
En usko että Helena on teettänyt mitään plastiikkakirurgisia toimenpiteitä itselleen, ellei aivan viime aikoina ole turvautunut botoksiin tms. Hän on sellainen harvinainen tapaus jolla iho pysyy tosi nuorena pitkään. Ihailen! N45
[/quote]
Ja kateelliset alapeukuttaa...
Rinnat ainakin leikkauttanut. Nuorempana oli aivan lauta, mutta yllättäen 40-v jälkeen ei enää. Sama ilmiö kuin Hannele Laurilla eli alkoi esiintyä alusvaatekuvissa iltapäivälehdissä. Siitä on aika hiuksen hieno siirtyminen kasvoremontin puolelle.
Ainakaan Hellun naama ei näytä epämuotoiselta kuten useiden, jotka turvautuneet kirurgin veitseen.
Nenä on muotoiltu jo ennen rintoja eli aika nuorena.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:49"]
Rinnat ainakin leikkauttanut. Nuorempana oli aivan lauta, mutta yllättäen 40-v jälkeen ei enää. Sama ilmiö kuin Hannele Laurilla eli alkoi esiintyä alusvaatekuvissa iltapäivälehdissä. Siitä on aika hiuksen hieno siirtyminen kasvoremontin puolelle.
[/quote]
Onko sinulla kuvia todisteeksi? Minä muistelen nähneeni Helenan kuvia lehdissä 80-luvulla ja ei ainakaan silloin ollut lauta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:50"]
Ainakaan Hellun naama ei näytä epämuotoiselta kuten useiden, jotka turvautuneet kirurgin veitseen.
[/quote]
Liika on liikaa. Usein yleisö ymmärtää vasta kun muutos aiempaan on suuri. Esim. vuonna 2006 ei suurin osa ajatellut, että Madonna olisi käynyt kauneusleikkauksissa vaikka asia oli päivänselvä faneille - vasta myöhemmin avioeronsa lomassa kun naamaan tehtiin lisää työtä asia valkeni muillekin.
Jos leikkaus on hyvä sitä ei 'kuulu edes huomata'. Ongelmanahan ovat liialliset leikkaukset ja tästä syystä muovinen ja epäaito ulkonäkö.
Onpa iho silmien alla poskipäissä täytetty kuin pullasorsalla.
Iho kiristää joka paikasta.
v. 1993 puvusta näkyy selvästi
http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1288521322864.html
Ja tuo vuoden 1998 puku jälkeen ja ennen leikkauksen
http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1288626845686.html
Helena Lindgrenista on tehty myös valokuvakirja ja sieltä löytyy myös yläosaton valokuva ajalta ennen leikkausta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:05"]
v. 1993 puvusta näkyy selvästi http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1288521322864.html Ja tuo vuoden 1998 puku jälkeen ja ennen leikkauksen http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1288626845686.html Helena Lindgrenista on tehty myös valokuvakirja ja sieltä löytyy myös yläosaton valokuva ajalta ennen leikkausta.
[/quote]
Ei minusta nuo tissit mitenkään isommalta näytä tuossa samassa puvussa "jälkeen leikkauksen". Hyvin mahtuu puku päälle.
Kauniit piirteet ja kun osaa oikein ehostaa itseään niin näyttää nuoremmalta.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2013 klo 13:40"]
Tätä olen jo vuosia ihmetelly. Sen iho on sileämpi eikä roiku yhtään mistään, parempi iho kuin noin 30-vuotiailla järjestään. Salaisuus??
[/quote]
Tiedätkö miten rummuissa se rumpukalvo viritetään?
Helenalle on käytetty samaa taktiikkaa..
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="03.01.2013 klo 13:40"]
[/quote]
Tiedätkö miten rummuissa se rumpukalvo viritetään?
Helenalle on käytetty samaa taktiikkaa..
[/quote]
Niinpä.
tolla helenamummolla on käsitelty nenä, luultavasti 2 kasvojenkohotusta ja rinnoissa silikonit. Jos aamukelmeänä kuvattaisi, mitään ei olisi jäljellä paitsi posliinihampaat...
Helena on barbie, eli tehty muovista.
hän on täysin pakkomielteinen ulkonäkönsä ylläpitäjä, kaikella tapaa, leikattu, kiristelty, piikitetty lisäksi tietty kosmetiikka ja hoidot.
Minä olen sitä ikäluokkaa, että muistan Helena Lindgrenin alle parikymppisenä. Olihan hänellä jo silloin uskomaton posliininukkeiho, ei myöskään koskaan esiintynyt ruskettuneena. Varmasti on hoitanut ihoaan ja itseään hyvin vuosien varrella, lisäksi osaa taitavasti ehostaa. Ehkä on hakenut myös apuja plastiikkakirurgiasta ja mikäs siinä. Mielestäni hän on edelleen todella kaunis mutta tällä palstalla nyt kaikki hyvänä säilyneet haukutaan barbeiksi ja pakkomielteisiksi.
Näin Helenan livenä Stockalla yli kymmenen vuotta sitten ja oikeasti melkein pelästyin. Keskellä kirkasta päivää oli niin vahva meikki että näytti nukelta, ei barbilta vaan joltain noita-akalta. Olisi varmaan sopinut kuvauksiin muttei shoppailemaan. Aivankuin kavot olisi maalattu kankaalle. Onkohan Helena koskaan kokeillut ns. nudelookia. Ihon hyvyydestä on vaikea puhua kun on aina paksu kerros Blascoa.
Mahtaa olla tosi vaikea vanhentua. Kauhea stressi siitä "nukkemaisuudesta", jota pitää ylläpitää. Kaikki katsovat uteliaana, pysyykö ulkonäkö. Aamuisin pitää rakentaa ne nuken kasvot ja se kestää yhä kauemmin ja kauemmin.
Helena ei ole joutunut elämässään rasittamaan koskaan itseään, ei siis huolia eikä ruumiillista työtä kuten monille muilla naisilla. Itse arvostan suuresti kotiäitejä jotka pyörittävät arkea, itse olen 46 vuotias ja en juurikaan laita itseäni mutta kun minut meikkaa ja laittaa hiukset ja kaunitti muotivaatteet niin näytän noin 30 vuotiaalta...en vain jaksa meikata.
En usko että Helena on teettänyt mitään plastiikkakirurgisia toimenpiteitä itselleen, ellei aivan viime aikoina ole turvautunut botoksiin tms. Hän on sellainen harvinainen tapaus jolla iho pysyy tosi nuorena pitkään. Ihailen! N45