Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Helena Lindgren voi näyttää nuoremmalta kuin kolmekymppiset??

Vierailija
03.01.2013 |

Tätä olen jo vuosia ihmetelly. Sen iho on sileämpi eikä roiku yhtään mistään, parempi iho kuin noin 30-vuotiailla järjestään. Salaisuus??

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt 1957 (wikipedian mukaan), eli 56 täyttää tänä vuonna, haastattelussa (prisman,  muistaakseni) kertoi kasvojumppaavansa joka päivä, samoin hoitavansa ihoaan aamuin illoin. Lisäksi terveet ruokailutottumukset ja elintavat sekä runsas veden juonti. Eikä kuulemma ole ollut kauneusleikkauksissa tai botoxeissa.

Ja hyvät geenit tietty auttaa.

Vierailija
22/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2013 klo 14:15"]

mutta aika usein ne, jotka elää nautiskellen myös ruoasta, juomasta ja joskus savukkeistakin, ovat nuoremman näköisiä kuin terveysintoilijat.

Vai mitä sanotte ulkomaanesimerkeistä alkoholia käyttävä ja rasvaa estoitta syövä Nigella Lawson vs. vain vuotta vanhempi terveysruokaguru Gillian McKeith:

http://diaryofadomesticgoddess.wordpress.com/2010/11/25/gillian-mckeith-vs-nigella-lawson/

[/quote]

Huono esimerkki, kenesta tahansa viisikymppisesta saa ruman tai kauniin, ensimmaisessa kuvassa nainen on ilman meikkeja ja hymya, Nigella taas on varustettu molemmilla.

Puhumattakaan lahtokohdista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on myynyt sielunsa paholaiselle?

Vampyri???

Vierailija
24/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 06:59"]

Ehkä hän on myynyt sielunsa paholaiselle?

Vampyri???

[/quote]

Väärä kuuluisuus, eikö Nicholas Cage ollutkin se vampyyriksi epäilty? Ja todisteena oli valokuva villin lännen ajoilta, jonka tyyppi kyllä muistuttaa paljon näyttelijää...

PS, aamusta alkaen sama varmiste... Monen monessa viestissä.

Vierailija
25/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, älkää nyt olko naiveja! Totta kai on veitsi käynyt, vaikka muuta väittääkin. 

En kyllä ymmärrä miksi ei voi sitä myöntää, mutta ehkä hänellä on syynsä.

Vierailija
26/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pitää paikkansa. Olen ollut samassa koulussa kun hän. Kulki pystynenä pysytyssä kuin pieni barbinukke. Nenä on ainakin leikattu, se oli enne nerilainen. Sitten hänellä on ollut sellainen motto, ettei hän juuri hymyile, koska siitä saa ryppyjä. Ilmeetön look on hänen oma valintansa, sillä hän yrittää ehkäistä ilmeryppyjä. Ja niin ja rinnathan hän on myös laittanut uutsiksi.

Vierailija
27/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole nuoremman näköinen. Jotenkin outo on. Naama on kauhean kireän näköinen, vaikka iho on sileä ikäisekseen. Esim. Raakel Lignell on minusta kaunis ikäisekseen, iloinen ja nuorekas.

Vierailija
28/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kauneusleikkausspesialisti, enkä osaa ottaa kantaa Helenaan, mutta sille yhdelle pyöreitä silmiä ihmetelleelle vastaisin, että eikös nimenomaan leikatuilla naisilla silmät kapene aikamoisiksi viiruiksi, kun ihoa (etenkin poskipäitä) kiristetään? Tämä on minun kokemukseni asiasta, esimerkkejä löytyy maailmalta lukuisia.

Vierailija
29/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikäisekseen ihan hyvän näköinen, mutta ei nyt sentään kolmikymppisen näköinen. Naamalle on varmasti tehty kaikki mahdolliset toimenpiteet. Itse ihmettelen enemmänkin sitä, miten tuo ihminen onnistuu pysymään lehtien palstoilla ja julkisuudessa vuodesta toiseen tekemättä yhtään mitään.

Vierailija
30/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en usko että hän on leikkauspöydällä asti ollut naamansa kanssa, mutta varmaankin hyvät geenit yhdistettynä terveellisiin elämäntapoihin, oikeanlaiseen kosmetiikkaan ja väsymättömään ihonhoitoon tuottaa tuloksia. Ja kyllähän kauneushoitoloissa on nykyään tarjolla vaikka mitä kemikaalisia kuorintoja, laseria, täyteaineita jne. ilman että tarvitsee kirurgin veitsen alle mennä.

Vierailija
31/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä on leikattu, mutta sehän on jo ihan julkista tietoa ja sen hän on itse kertonut. Lindgren olisi paljon kauniimpi, jos joskus hellittäisi täydellisyydentavoittelustaan, pukeutuisi rennosti ja antaisi hiusten olla luonnollisesti. Kun on liian huoliteltu ja meikattu, näytttää nukelta ja se efekti tässä häiritsee.

Vierailija
32/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä on leikattu, mutta sehän on jo ihan julkista tietoa ja sen hän on itse kertonut. Lindgren olisi paljon kauniimpi, jos joskus hellittäisi täydellisyydentavoittelustaan, pukeutuisi rennosti ja antaisi hiusten olla luonnollisesti. Kun on liian huoliteltu ja meikattu, näytttää nukelta ja se efekti tässä häiritsee.

Vierailija
33/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä hänet ilman meikkiä! Hyvällä meikilläkin saa ihmeitä aikaan...

Vierailija
34/172 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://is12.snstatic.fi/img/978/1288491975847.jpeg

Kyllä tässä kuvassa ainakin näkyy vinoon menevät silmät joita on meikillä koitettu pyöristää. Ihan kuin olisi kiristetyn näköiset silmät...

Mut nätti on, ei siinä.

Vierailija
35/172 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen? Ei kait tuosta muuta voi lukea.

Cheers...

Vierailija
36/172 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2013 klo 11:12"]

[/quote]

Helena näyttää muuten nukelta. On kaunis, mutta jotenkin tulee sellainen olo, ettei helenan pään sisällä tapahdu yhtään mitään. Niin kuin olis vain kuori. 

[/quote]

Noh, sun aivot on ilmeisesti leikattu, miten halveksuttavaa on sanoa toisesta noin kun ei tiedä hänestä mitään. Minä olen sentään nähnyt hänet baarissa laulamassa ja keskustelin jälkeen kun me pojat pelattiin biljardia.

Tässä taas paistaa läpi kuinka toinen nainen on vihamielinen toiselle, kun on kauniimpi. Oikeasti, arvosta toisia ihmisiä "pikkasen" enemmän.

Vierailija
37/172 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattu taikka ei, niin tosi kaunis nainen on kyllä, eikä uskoisi ikää.

Vierailija
38/172 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt mahtaako Helena sairastaa SLE:tä? Se on sidekudossairaus, jossa kasvojen iho on paksuhko ei rypisty helposti. Kasvoille tyypillistä on että ne ovat "nukkemaiset". Itselläni on tämä sairaus ja lääkärit kuvailee kasvojani nukkemaisiksi. Näytän ikäistäni yli 10 v. nuoremmalta.

Vierailija
39/172 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo a-vitamiinivoide hyvä tuote?

Vierailija
40/172 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä