Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita kannattaa kysya kun soittaa lisatietoja haussa olevasta tyopaikasta? Kyseessa sairaala. Muuta kuin tyoajoista. Pikaista apua tarvitsisin!

Vierailija
20.09.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei kannata soittaa, jos ei ole " oikeaa" kysymistä. Mutta mielipidettähän et pyytänyt... :)

Ehkä voisit kysyä jotain tarkennusta työnkuvaukseen tms.?

Onnea työnhakuun!

Vierailija
2/6 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy:

työajoista

onko iso työyhteisö

kouluttautumismahdollisuuksista

työtehtävistä

minkälainen tyypillinen työpäivä

jos tehtävä ei sovi sinulle, onko muita töitä mahdollisesti vapautumassa

tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilmaisee kiinnostuksesi varmemmin kuin se että pelkästään lähettäisi hakemuksen.

Vierailija
4/6 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran ja sanoin, ettei mulla ole työkokemusta, mutta olisin todella innostunut työstä ja haluaisin päästä haastatteluun. Pääsin, mut paikan sai joku kokenut.

Vierailija
5/6 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sta, jos vaikka saisin vinkkejä sen kirjoittamiseen keskustelun pohjalta. Tosin ei kai puhelinkyselyissä vielä kovin syvällisesti puhuta? Mutta hyvä vinkki kuitenkin keskustelun aloittamiseen vastaisuudessa, jos hakemus ois jo postissa:) ap

Vierailija
6/6 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös paljon siitä, kuka vastaa. Yhdessä työpaikassa mä sain alkaa kertomaan puhelimessa itsestäni jo vaikka mitä, kun vastaajaa kiinnosti. Ei tarvinnut miettiä, mitä kysyy. SItten oli helppo mennä haastatteluun, kun toinen jo muisti.

Jos meille palkattais porukkaa, niin varmasti odottaisin, että kysyvät onko mahdollisuutta saada vakivirkaa tai jatketaanko määräaikaisuuksia. Onko mahdollisuutta talon sisällä löytää jatkoa pestille. Ja se kertoo vain työhaluista! Eli positiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi