Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen jälkeinen seksi. Orgasmi hukassa! Helppiä!

Vierailija
20.09.2007 |

Kuinka monella on kokemusta moisesta. Eli siis synnytyksen jälkeen (2kk sitten) en ole kyennyt saamaan yhdynnässä orgasmia. Itsenäisesti kyllä helpostikin. Tuntuu, että klitoris olisi jotenkin ylempänä niin, etten enää saa yhdynnässä ollenkaan. Mukavalta tuntuu kyllä, mutta ei niin paljon, että laukeaisin.

Onko tällaisesta kokemusta kellään? Meneekö ohi? Kuinka pian?

Kiitos!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jokainen kerta oli vielä kivulias 3 vuotta. Joten eipä siitä seksistä kauheasti nauttinut. Sitten eron myötä tulikin vuoden tauko ja uuden miehen kanssa seksi on taas ollut todella nautittavaa. Uusi mies on kylläkin rakenteeltaan erilainen.

Varmaan kannattaisi kokeilla eri asentoja.

Vierailija
2/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei satu, vaikka paikkoja kursittiinkin uuteen uskoon. Tuntuu vaan siltä, että mulla on uusi alapää, jota en osaa vielä käyttää ;) Ehkä tämä tästä.

Erilaisia asentoja ollaan kokeiltu. Takaapäin ei tunnu oikein miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero klitorista niin kyllä ne orgasmitkin sieltä tulee.

Vierailija
4/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää niitä sormia kun paneskelee. Kun hieroo klitorista samalla niin tulee orgasmikin.

Vierailija
5/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sain aina ilman omia apuja ja siksi seksi oli ihan super mahtavaa. Mun anatomia on tosiaan muuttunut jotenkin niin, että enää ei onnistu. Sitä kyselin, että onko kenelläkään kokemusta tällaisesta vaivasta ja meneekö se ohi.

Vierailija
6/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajat on nyt vaan ohi

Vierailija
7/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemusta seksin palautumisesta ennalleen samanlaisessa tilanteessa kuin mikä minulla on?

Olen ymmärtänyt, että naisilla seksuaalinen nautinto kasvaa iän kerttyessä, ei päinvastoin. Ja iän kerttyessähän niitä lapsiakin hankitaan.. Eli synnyttäneiden naisten seksi olisi parempaa kuin ei synnyttäneiden.

Vierailija
8/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sekin yksi tekniikka oli jossa mies saatiin just jotenkin ylemmäs, että kosketuspintaa tuli enemmän... joskus siitä puhuttiin paljonkin. Harmi, etten muista millään.

Eikö joku tyyny jossain sopivassa kohdassa alla auttaisi? :D Varmasti kannattaisi ihan rauhassa kokeilla eri asentoja hivuttautumistyyliin, milli milliltä, eikä vain edestä ja takaa.

Vierailija
9/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmä fakta on se, että tosiaan SUURINOSA naisista ei saa pelkässä yhdynnässä orgasmia. Vaan siihen tarvitaan joko sormia tai muuta klitoris kiihoitusta. Jos olet ennen saanut orgasmin ilman minkäänlaista kosketusta klitorikseen, pitäisi se sinun saada nytkin. Oletko ihan varma ettei joku kohta ole aiemmin hangannut klitoristasi? Kun puhuit että aiemmin oli klitoris alempana niin kuulostaisi juuri siltä että on ollut sopivassa kohdassa jolloin siihen on osunut sopivasti kun harrastaa seksiä. Nyt synnytyksen jälkeen klitoris on ylempänä eikä saa enää samaa kosketusta joten on käytettävä omia sormia.

Niin se vain menee.

Vierailija
10/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne orgasmitkin sieltä vielä tulevat :)

Vierailija
11/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä joku asento vielä löytyy tai sitten ajan kanssa...

T. 10, vai mikä olinkaan tyynyineni

Vierailija
12/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään en väittänyt, että olisin ennen saanut yhdynnässä ilman klitoriskosketusta. Sanoin, että sain ilman omaa apua. Eli juurikin jokin osui klitorikseen sillä tavalla, että sain ilman hinkutusta ;)

Tässä kyselin, että josko jollain olisi kokemus siitä, että paikat olisivat palautuneet niin, että saa taas yhdynnässä ilman omaa apua.

Ollaan kokeiltu kaikenlaisia asentoja. Täytyy kokeilla vielä tuota tyynyä ;)

Jotenkin musta tuntuu muutenkin epämiellyttävältä, että alapääni on vielä sellainen venynyt. En oikein osaa tätä paremmin selittää. Ollaan oltu miehen kanssa pitkään ja puhuttukin asiasta. Mies sanoo, että alapää ei ole kovinkaan paljoa eri tuntuinen kuin ennen, mutta jostain syystä olen kehittänyt tästä itselleni ongelman.

Normaalisti en tällaisia jää murehtimaan. En tiedä miksi tämä asia minua vaivaa.

T: Ap

Vierailija
13/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin seksistä huomattavasti paljon enemmän ennen, silloin, kun ei tarvinnut itse itseään hoidella.

Vierailija
14/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni monta kuukautta ilman orkkuja. Sitten aloitin tekemään sitä emätinlihas jumppaa geishapallojen kanssa. Parissa viikossa ne orkut alkoivatkin tulla. Ja nyt pitempään treenattuani saan useitakin orgasmeja peräkkäin ilman klitoriksen koskettelua.

Vierailija
15/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vaan, että alkaa naurattamaan joku ylimääräinen sarvi miehen hepissä :D

Vierailija
16/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana olisi sellaista tekijää, että se pieni vauva häiritsee " keskittymistä" ? Mulla ainakin vaikeuttaa se kun koko ajan mielessä painaa että jos se nyt just herää tai alkaa itkeä tms. Se kyllä tehokkaasti vie nautinnon, mutta eiköhän sen aika korjaa.

Vierailija
17/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sain todella helposti ilman omaa apua. Ongelmana oli paremminkin liika tiukkuus. Nyt en sitten saa kuin itse auttamalla ja alapää on kuin mikäkin tunneli :( Ainakin tunnelilta se mielestäni tuntuu, vaikka mies puhuu muuta.

Vierailija
18/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isommat ja nyt myös ne pienemmät.

Vierailija
19/19 |
20.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että tilanne paranee.