Putous on todella mauton ohjelma! Kuka aikuinen oikeasti tykkää siitä
yläastemaisesta pillukakkahuumorista? [Roll-eyes.] En todellakaan tajua. Yksi huonoimmista suomalaisista tv-ohjelmista ikinä.
Onko kukaan muu samaa mieltä?
Kommentit (122)
kyllä edelleen, mutta nyt tällä kaudella huumori näyttää menneen reilusti huonompaan suuntaan. Esim. se Sanna-Raipe Helmisen autokoulujuttu oli täyttä sontaa!! Ja tosiaan, jos eskarilainen katsoo ohjelmaa, niin onhan tuollainen huumori kyseenalaista. Se ei minusta ole lasten ohjelma, varsinkaan nykyään. Hahmot ovat muuten aina olleet ohjelman hauskinta antia, niin myös tänä vuonna.
vaan sen Armi. Mutta pointti siis tuli varmaankin selväksi.
kaikki näyttelijät ovat hyviä näyttelijöitä, ja haastatteluissa omina persooninaan hauskoja, ja esim. Miika Nousiainen (joka on yksi käsikirjoittajista) on myöskin hauska heppu, mutta ehkäpä johtuen tästä kireästä aikataulusta eivät ohjelman jutut vaan minun mielestäni ole toimivia. Hupaisinta onkin se mitä tapahtuu kirjoitettujen ja näyteltyjen tilanteiden ulkopuolella, jos joku vaikka repeilee, ja ei se nyt varmaan ole kuitenkaan ollut tavoite. Jos vertaa vaikka Kummeliin, niin minusta niissä tekijät oli koko ajan tavallaan tietoisia, että tämä homma on ihan älytöntä, miksi se oli (minun mielestäni) hauskempaa kuin tuo teatterikorkeamainen hauskuuttaminen, johon suhtaudutaan kuin urheilusuoritukseen (kuten näyttelijät ovat kuvanneet).
Kyllä sen huomaa sukulaisista ja ystävistäkin. Sellaiset tykkää putouksesta joilla on hyvä huumorintaju, sitten ne ei tykkää ollenkaan jotka ei muutenkaan ikinä naura juuri millekkään.
Mun mielestä Putous on UMPISURKEA.
Mut mua naurattaakin vaan esim. Lee Mack, Stephen K. Amos, Billy Connolly, Shappi Khorsandi, Rowan Atkinson (ei, ei Mr. Bean), Michael McIntyre, Monty Python, The Young Ones... Eli huono huumori.
Otetaan tunnettuja näyttelijöitä, pistetään hassut vaatteet päälle ja sit ne sanoo sillee hassusti pissa ja kakka ja pillu. Tulee tosi hauskaa.
Otetaan tunnettuja näyttelijöitä, pistetään hassut vaatteet päälle ja sit ne sanoo sillee hassusti pissa ja kakka ja pillu. Tulee tosi hauskaa.
Ja mikä oli ongelma?
Ja mikä oli ongelma?
Minä kyllä katson putousta ihan mielelläni, koska pidän näyttelijöistä! :)
Armi, Aku ja Riku, siinä syyt.
Katsoin myös Paparazzit ja Roban, koska tykkään ym. kolmikosta.
Ja lienee turhaa mainita, että 21 tapaa pilata avioliitto-elokuva on paras kotimainen tällä hetkellä... :)
Jos joku ei tykkää, niin ei ole pakko pitää tv:tä kolmosella lauantaisin (tai sunnuntaisin, jolloin tulee siis putous uusintana.)
Itsehän näin 23-vuotiaana tykkään Putouksesta tosi paljon. Tosin mielestäni taso on hieman kausien edetessä laskenut. Pidin enemmän parin ekan kauden tyylistä ja ekalla kaudella oli mukana muutenkin kokeneempia näyttelijöitä. (Ei siis siinä mitään. Musta on hienoa, että Putous on nostanut esille suuren yleisön tietoisuuteen tuoreita ja taitavia näyttelijöitä.:)) Tykkäsin silloin Putouksen alkaessa - ja edelleenkin - eniten "tavallisista" sketseistä, joita näyttelijät esittävät livenä. Ja ekalla kaudella oli tämä hauska "keskusteluohjelma", jota Pirjo Lonka veti. Se oli hyvä. Nykyään mennään liikaa sketsihahmojen ehdoilla ja kun osa hahmoista ei miellytä, niin tuntuu osa ohjelmasta menevän vähän "hukkaan". Tämäkin on tietysti makuasia. Lapsiahan nämä hahmot kiinnostavat varmaan eniten, mutta siitä herkiää taas kysymys: Onko Putous lastenohjelma?
Mutta niin. Olen aikuinen ja tykkään oikeasti Putouksesta. Eli minä katson. Ja osaan heti lonkalta nimeltä kymmenisen muuta aikuista, jotka myös tykkäävät Putouksesta. Burn!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2013 klo 10:25"]
yläastemaisesta pillukakkahuumorista? [Roll-eyes.] En todellakaan tajua. Yksi huonoimmista suomalaisista tv-ohjelmista ikinä.
[/quote]
Putous on ihan perseestä, en ymmärrä kun jotkut työkaverit niiiiin fanittaa..Aikuiset ukot, ei hyvää päivää...
[/quote]
Meneeköhän jollakin herne nenään pikkusen liian vähästä? Mitä haittaa siinä on, että akuiset ukot katsovat ja fanittavat putousta? En millään jaksa ymmärtää näitä Putouksen vihaajia, tai pikemminkin Putouksen fanien vihaajia. Mitä pahaa teille siitä koituu, että joku tykkää Putouksesta?:D
[quote author="Vierailija" time="13.01.2013 klo 20:39"]
Kyllä sen huomaa sukulaisista ja ystävistäkin. Sellaiset tykkää putouksesta joilla on hyvä huumorintaju, sitten ne ei tykkää ollenkaan jotka ei muutenkaan ikinä naura juuri millekkään.
Mun mielestä Putous on UMPISURKEA.
Mut mua naurattaakin vaan esim. Lee Mack, Stephen K. Amos, Billy Connolly, Shappi Khorsandi, Rowan Atkinson (ei, ei Mr. Bean), Michael McIntyre, Monty Python, The Young Ones... Eli huono huumori.
Yritätkös nyt ehkä hieman nostaa itseäsi pohjasakkaa korkeammalle tiputtelemalla nimiä, joita kukaan "normaali putousfani ei tunne"? Haha, ohi meni.:D Nauran pitkälti samoille jutuille kuin sinäkin, mutta myös sille Mr. Beanille ja ihan näille Putouksen sketseillekin. Ja ajattele, tykkään myös Keeping up appearances -sarjasta, vaikka se onkin _niin nähty_.:D Voi luoja...
Mua ihan oikeasti ärsyttää nämä huumorinluokittelijat. Jos jollekin nauraa, se on humoristista. Miksi pitäisi luokitella erikseen eri luokkien huumori?
En tiedä onko Putous huono vai minulla vaan kärsivällisyyden puutetta. Olen joskus avannut telkkarin Putouksen aikana, mutta koskaan se ei ole ollut kiinnostava, joten olen sitten sulkenut teeveen tai vaihtanut kanavaa.
Juu, aikuinen olen minäkin. Pidän myös Lee Mackistä, vaikka eihän se David Mitchellille pärjää.
se hahmokilpailu kuitenkin pitää aina nähdä, varsinkin teini ja eskarilainen tykkäävät.
Pitäisi varmaan asua Suomessa että ymmärtäisi sen "nerokkaan huumorin".
Itse pidän vähän vähemmän alleviivatusta ja älykkäämmästä komiikasta.
Vähemmän on todellakin joskus enemmän.
se hahmokilpailu kuitenkin pitää aina nähdä, varsinkin teini ja eskarilainen tykkäävät.
Ikinä en ole ko. ohjelmaa ymmärtänyt, ollaan muka-hassuissa vaatteissa ja puhutaan muka-hassusti, joopa joo..
Eniten ärsyttää se alkavan kauden mainos.. Olisivat voineet ottaa asioista vähän paremmin selvää, niin ei tarvisi nolata itseään. Varsinainen pohjanoteeraus, varsinkin Palefacelta!
Minua ei koskaan naurata yhtään. Mietinkin olenko liian tosikko, mutta todellakin pidän enemmän älykkäämmästä huuomorista.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2013 klo 10:25"]
[/quote]
Putous on ihan perseestä, en ymmärrä kun jotkut työkaverit niiiiin fanittaa..Aikuiset ukot, ei hyvää päivää...
Oon putousfani ja ihmettelen suuresti teidän isojen ihmisten vihaa kyseistä sarjaa kohtaan sillä omasta mielestäni ohjelma on aika harmiton. Itse olen 18 ja uskallan silti vielä hylätä vähän mauttomammastakin huumorista mutta ehkä meitä on niitä tiukkapipoja jotka valikoi älyn perusteella mille nauravat ja sitten on meitä rentoja jotka kehtaavat nauraa tasottomillekin jutuille. En ole ketään vastaan mutta luulen että meillä rennoilla ihmisillä on hauskempaa. Olen mieluummin sellainen. Ja muuten... Ennen kuin meette mitään tv sarjaa haukkumaan huonoksi niin miettikää ekaks mitä ohjelmia ite katotte. Saadaan aikamoiset facepalmit ku tyyppi tulee dissaamaan putousta mutta kuitenki ite vahtaa innolla BB:tä, salkkareita, viidakon tähtösiä, amerikkalaisia highschool roskasarjoja tai muuta yhtä tasotonta paskaa
Putous todella kerää koko perheen kokoon!
Katsoin sitä vartin, mutta totesin, etten tuhlaa aikaani moiseen, on paljon parempaakin tekemistä. Mutta esim. Aku Hirviniemi ja Riku Nieminen olivat todella hyviä Robassa.