Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä hyvä mielipide, johon voin yhtyä täydestä sielustani:

Vierailija
24.10.2008 |

Kopio suomi24:lta:

"AIVAN!!! en tajua näitä homoja ja lesboja joiden on AINA ALUKSI tehtävä VARSIN SELVÄKSI olevansa muu kuin hetero...ja sitten samaa laulua jatketaan niin paljon ja joka tilateessa että pursuu jo korvista! ja kun se loppuu, alkaa tämä ns.ÄLYLLINEN JA ÄLYKÄS keskustelu jossa JOKA ASIAAN ollan joain sanomassa ja mielellään vielä AINA ERI MIELTÄ KUIN MUUT! kuka on muka päättänyt että homot ja lesbot ovat jotenkin fiksumpia kuin heterot? ja että jos ET KUUNTELE siis jaksa kuunnella niiden AINAISIA kommentteja joka asiaan, niin sitten olet suvaitsematon heidän homoudelleen ja lasboudelleen?!?! voi perkeles!!!! en minä itse eikä muut heteroystäväni JOKA KÄÄNTEESSÄ ensimmäisenä toitota "HEI OLEN HETERO JA MULLA ON MIELIPIDE JOKA HELVETIN ASIAAN"! että meno tuollakin rauhoittu kun ne kaksi todella älypäätä homoa saivat lähteä...ja vain siksi sanon älypäätä koska eivät muuta todella tehneet KUIN NUMEROA ITSESTÄÄN JA AJATUKSISTAAN...niin jo piti saada yksi samanlainen sinne lisää! mutta....ONNEKSI EI OLE PAKKO SEURATA SARJAA KUN TULEE NIN MYÖHÄÄN että normaali työssäkäyvä hetero on jo nukkumassa silloin :O)"

Juuri tälläiset kokemukset mullakin on vähemmistön edustajista. KIITOS!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ymmärtänyt että nimenomaan lesbot haluu kumppaniltaan aina älykkyyttä ja kykyä keskustella etc. Sitä ei varmaan kehtaa elää ns. tavis typerän kanssa. Pitää ilmeisesti vakuuttaa yhteiskunta että on uskottava!

Toisaalta, kyllä heteroissa on yhtälailla näitä -aina äänessä ja -minä, minä, minä... asiat pyörii intensiivisesti oman navan ympärillä.

Vierailija
2/2 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit juuri ajatukseni puolestani! heh! mutta näin asia on. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme