Lue keskustelun säännöt.
Mulla on ensi viikolla lounastreffit varatun miehen kanssa.
Kommentit (22)
Minka takia varatun ihmisen kanssa olemista mahdetaan kutsua aviorikokseksi? miettisitkö sitä.
Moraalisi on löyhä, ja lisäksi tulet ikävä kyllä pettymään pahemman kerran. Mutta kaikkien on kuljettava oma polkunsa, lyötävä päänsä seinään ja paranneltava kuhmunsa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos ajattelen esimerkiksi suhdettani mieheeni, meillä on mennyt huonosti esikoisen raskausajasta lähtien :o), mutta sen tiedän ettei mieheni koskaan haluaisi erota, sillä olen itse ottanut eroasian puheeksi ja keskustelimme pitkään asiasta. Olemme viime aikoina taas lähentyneet paljon ja pitkästä aikaa minulla on tunne, että avioliitollamme onkin toivoa ja olen tyytyväinen, ettei mieheni luovuttanut silloin kun olisin itse jo ollut valmis luopumaan liitostamme.
Mietin siis sitä, onko oikeasti heidänkin avioliitossa käynyt niin, että mies on jäänyt ns. syrjään lasten syntymien jälkeen, entä jos hänen vaimonsa "herää" ja he saavat asioitaan kuntoon eikä mies haluakaan enää erota.
Oletko valmis siihen, että sinut jätettäisiin ja mies jäisi perheensä kanssa?
Mieti kuitenkin monelta kannalta asiaa ja etenkin itsesi, mihin olet valmis ja se kuinka pahasti voit pettyä kaikista kauniista puheista huolimatta. Mainitsit olevasi aika nuori, joten siinä tapauksessa harkitsisin vielä useamman kerran asiaa. Kuitenkin siinä tapauksessa, kun näet avioero paperit, että ero on vahvistettu, niin sittenhän mies on vapaa ja voitte aloittaa yhteistä elämää rakentamaan, mutta vaatisin kyllä itse konkreettiset todisteet asialle.