Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaisitko 1500 euroa siitä, että saisit olla lasten kanssa loman kotona?

Vierailija
24.10.2008 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin erittäin hienoa, jos saisimme olla miehen lasten kanssa enemmän. Silloin ei harmittaisi nuo matkojen hinnatkaan niin paljon. Mutta kun isojen tappelujen (tapaamisista) jälkeen saa maksaa 1500 euroa vajaan viikon tapaamisesta, se ei tunnu reilulta. Mielelläni maksaisin paljon, paljon enemmän, jos lapset olisivat meillä enemmän.

ap

Maksankin, joka ikinen kuukausi. Ja enemmänkin.Olen siis kotona lasten kanssa muutenkin kuin lomalla.

Vierailija
2/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että sitten lomalla ei koskaan pystytä tekemään mitään kivaa, kun kaikki rahat menee matkustamiseen. Ja yhteiset lapset ei siis saa ikinä mitään extraa lomalla.

ap

Täytyy sanoa että vaikka omien lasteni takia olenkin valmis maksamaan,ja siis tulonmenetyksenä "maksan" yli tuon 1500 e kuussa joka kuukausi, niin suhtautuisin siihen ihan toisella tavalla jos kyse olisi puolison lasten kuskaamisesta paikalle loman ajaksi...

Tiedän ettei sille mitään voisikaan, mutta tunnen kyllä myötätuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten enää noiden lentojen jälkeen. Samassa pisteessä siis ollaan.

ap

No minä olin ilman yhtään senttiä kotona kesäloman lapsen takia. Sehän vasta hauskaa oli.

Vierailija
4/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksamaan matkoja. Jos emme maksa, emme saa lapsiakaan. Ja pitemmäksi ajaksi kuin viikko kerrallaan ei anna. Lapset ovat jo kouluikäisiä.

ap

Miksi lasten äiti ei maksa 2 matkaa ja isä 2 matkaa eli matkustuskulut puoliksi biologisten vanhempien kesken? Kyseessä on niin valtavat summat!

Hinnasta päätelleen lapset tulevat rapakon takaa? Meillä lennot maksoivat rapakon takana (korvessa) asuttaessa 1500 eur/aikuinen/edestakainen matka ja lapset tietty puolet siitä. Suomeen oli varaa tulla vain joka toinen vuosi. Eli mun mielestäni olisi oikeus ja kohtuus jos lasten äitikin maksaisi noin kallista matkustamista. Tai sitten jos lapset olisivat teillä kaksi pidempää lomaa/vuosi? Eli matkoja olisi vain kaksi/vuosi? Minkä ikäisiä lapset ovat?

Vierailija
5/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty harmittaa, mutta sellaista se elämä on. Omista valinnoistaan pitää maksaa ja ne vaikuttavat sitten lapsiinkin. Se on sitä aikuisen vastuuta.

Ja taas: minä maksan joka kuukausi 2300 euroa siitä, että saan hoitaa omaa lasta kotona koko kuukauden.

Vierailija
6/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lasten äiti ei maksa 2 matkaa ja isä 2 matkaa eli matkustuskulut puoliksi biologisten vanhempien kesken? Kyseessä on niin valtavat summat!

Hinnasta päätelleen lapset tulevat rapakon takaa? Meillä lennot maksoivat rapakon takana (korvessa) asuttaessa 1500 eur/aikuinen/edestakainen matka ja lapset tietty puolet siitä. Suomeen oli varaa tulla vain joka toinen vuosi. Eli mun mielestäni olisi oikeus ja kohtuus jos lasten äitikin maksaisi noin kallista matkustamista. Tai sitten jos lapset olisivat teillä kaksi pidempää lomaa/vuosi? Eli matkoja olisi vain kaksi/vuosi? Minkä ikäisiä lapset ovat?

Vierailija
7/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen lapset asuvat niin kaukana, että joka loma heidän hakemiseensa menee 900 euroa. Minä ja yhteiset lapset odotetaan kotona, kun isä hakee sisarukset meille lomalle. Isä ja isot sisarukset pääsevät siis matkustamaan, meillä muilla ei ole siihen mahdollisuutta. Miehen lapset haluavat aina meille, sillä suku asuu lähellä, siksi emme voi matkustaa sinne.

Vierailija
8/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, eli lasten lentoihin menee joka lomalla (4 kertaa vuodessa) tuo summa. Muun perheen ei sitten tarvitsekaan haaveilla matkoista mihinkään lomalla.

ap

Vierailija
9/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kotona lasten kanssa muutenkin kuin lomalla.

Vierailija
10/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vasta hauskaa oli.

Vierailija
11/11 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis tulonmenetyksenä "maksan" yli tuon 1500 e kuussa joka kuukausi, niin suhtautuisin siihen ihan toisella tavalla jos kyse olisi puolison lasten kuskaamisesta paikalle loman ajaksi...

Tiedän ettei sille mitään voisikaan, mutta tunnen kyllä myötätuntoa.