Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikahan mun sosiaalisiin taitoihin auttaisi, kun tulen loistavasti toimeen kaikkien lasten kanssa mutta aikuisten kanssa ei suju.

Vierailija
18.09.2007 |

Osaa jutella lasten kanssa ja hauskuuttaa heitä, yleensä kaikki lapset aina suorastaan juoksee mun luo ja ympäröi minut. Lasten äiditkin ovat mielissään, kun touhua heidäkin lasten kanssa omieni lisäksi. Mutta mutta, mitä puhuisi äitien kanssa? Mä menen jotenkin lukkoon enkä osaa sanoa oikein mitään. Mikä mun on? Miksi jännitän aikuisia ja musta tuntuu etteivät koskaan tykkää musta? Miten oppia tulemaan juttuun aikuistenkin kanssa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta taivaan ja maan välillä... on sitä joskus ihmisiä joiden kanssa ei juttu suju tai tuntuu ettei halua mitään omia asioita toiselle puhua, mutta sitten voi puhua vaikka säästä tai kaupungin tapahtumista...

Vierailija
2/3 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupattelemaan lasten kanssa. Sen sijaan melkein kaikki aikuiset tuntuvat viihtyvän seurassani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina mieleesi, mistä ihmiset puhuu, kun keskustelu viriää. Voit lainata aiheita tiukan paikan tullen.

Puhu siitä, mistä toinen on innostunut. Eli jos tiedät harrastuksen tms niin kysele häneltä enemmän. Jokainen tykkää, jos pääsee kertomaan siitä, mikä on sydäntä lähellä.

Kysy toisen mielipiteitä ja osoita arvostavasi, mitä hän kertoo. Tyyliin " kun sinulla on kaksi isompaa lasta ja minulla vasta näin pieni, niin kertoisitko, miten lasta pitää kasvattaa" . Eli nosta toisen ihmisen itsearvostusta.

Lainaa kirja Garnegie: miten saan menestystä, ystäviä ja vaikutusvaltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän