Lue keskustelun säännöt.
Suomalaiset lapset opetetaan laiskaksi - liian vähän oppitunteja. Vähiten euroopassa
Kommentit (3)
Oppimistulokset ovat tällä tahdilla Euroopan huippua. Työn määrä ei takaa ahkeruutta vaan asenne. Sitä pitäisi opettaa, yrittäjähenkisyyttä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monissa Euroopan kouluissa kaikki kerhotkin hoidetaan koulupäivän aikana. Esimerkiksi pianotunnille lähdetään kesken matematiikan tunnin. Eiköhän tulokset puhu puolestaan.
Musta on ihan järkevää, että jo koulussa opetetaan, että ratkaisevaa on, että oppii, ei se montako tuntia koulussa viettää aikaa.
Ei töihinkään mennä aikaa viettämään, vaan saamaan ne työt tehdyksi. Näin ainakin meillä.