Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset lapset opetetaan laiskaksi - liian vähän oppitunteja. Vähiten euroopassa

Vierailija
18.09.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan järkevää, että jo koulussa opetetaan, että ratkaisevaa on, että oppii, ei se montako tuntia koulussa viettää aikaa.



Ei töihinkään mennä aikaa viettämään, vaan saamaan ne työt tehdyksi. Näin ainakin meillä.

Vierailija
2/3 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppimistulokset ovat tällä tahdilla Euroopan huippua. Työn määrä ei takaa ahkeruutta vaan asenne. Sitä pitäisi opettaa, yrittäjähenkisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa Euroopan kouluissa kaikki kerhotkin hoidetaan koulupäivän aikana. Esimerkiksi pianotunnille lähdetään kesken matematiikan tunnin. Eiköhän tulokset puhu puolestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan