Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mikä minussa ärsyttää muita äitejä/naisia??!! MIKÄ?

Vierailija
18.09.2007 |

Olen vähän päälle kolmikymppinen kotiäiti. Pidän huolta itsestäni ja meikkaan sekä pesen/laitan hiukset joka päivä, sekä pukeudun siististi. Joskus on jotain merkkivaatetta päällä muttei läheskään aina. En " mainosta" mitään merkkejä. Pukeudun vaan sellaisiin vaatteisiin ja väreihin missä itse viihdyn.

Myös lapset puen nätisti ja ovat aina puhtaissa.

Olen iloinen ja ystävällinen,ymmärtääkseni ihan mukava ihminen, en laumasielu mutta luotettava ja hyvä kuuntelemaan. Minulla olisi aikaa ystäville.... mutta mutta! Jokainen välttelee minua. Vaikka mitä yrittäisin tehdä,en kelpaa,jostain syystä. Ystäväksi. :o(

Olen välillä tosi surullinen tämän asian takia.

Mikä minussa on vikana?? Kertokaa, niin jospa osaisin muuttaa itseäni parempaan suuntaan :o/

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne tuntee itsensä jotenkin " höntsyisiksi" Sinuun verrattuna, ja viihtyvät paremmin ei-niin-laitettujen ja arkeensa väsähtäneiden tuttujen seurassa. Miettivät ehkä, etteivät osaa puhua tarpeeksi fiksuja tms. Ihan vaan joihinkin kliseisiin ennakkoluuloihin pohjautuen.

Vierailija
2/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että perusmamma ajattelee että luulet olevasi jotenkin parempi kuin se itse ja hyljeksii sen vuoksi seuraasi. Miksi muuten koet tarpeelliseksi mainita näyttävät silmälasisi ja merkkivaatteesi tässä yhteydessä, kun olisit voinut vain sanoa pukeutuvasi hyvin/tyylikkäästi tai yksinkertaisesti vain huolehtivasi ulkonäöstäsi ilman sen kummempaa selitystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti nyt tässä viestissä kerron itsestäni kun haluaisin tietää mikä minussa on vikana. Tämä alkaa nimittäin olla jo ihan käsittämätöntä kun aina sama toistuu, ensin luulen saavani jostain ihmisestä ystävän ja sitten kuitenkin huomaan että saan olla yksin. Minua selvästi vältellään. Ja se on tosi loukkaavaa.

ap

Vierailija
4/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi ne ärsyttäisi. Meikkaan, pukeudun ja laittaudun tasan vain itseni takia, en kenenkään muun. Niin uskomattomalta kuin se voikin kuullostaa.

ap

Vierailija
5/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin tykkään pukeuta muodikkaasti/nuorekkaasti, meikkaan päivittäin( ihan vaan itseni iloksi) enkä ehkä vaikuta muutenkaan miltään perinteiseltä kotiäidiltä.

Olen erittäin sosiaalinen ja avoin luonteeltani mutta olen huomannut että puistojen muut äidit selvästi välttelevät seuraani. Tein sen johtopäätöksen, että nämä muut tuntevat ilmeisesti olonsa epämukavaksi seurassani(tai luulevat tuntevansa)

Olen oikeasti todella mukava ja taatusti tutustumisen arvoinen ihminen, ulkonäöstäni huolimatta ;)

Vierailija
7/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis ainakaan se ei estä ystävyyssuhteita. Itsellä on päinvastoin aina ollut se ongelma, että ystävystyn aina ja kaikkialla. Siis minulla on muutama ihan tosi sydänystävä ja muuten tuttuja, sukua ja kavereita kaikkialla ja lapsen mukana tulee vielä nämä puisto- ja pk-kaverit. Aika ei millään riitä kaikille....minua pidetään kauniina (itse en välttämättä kyllä enää ole sitä mieltä, sillä äitiys väsyttää ja kiloja kertyy iän mukana)....mutta uskon että ulkonäkö ja iloisuus on tuonut minulle nämä liiankin suuret ystäväpiirit. Tunnen, että ihmiset aina haluavat olla ystäviäni. Nuorempana baareissakin tuli ventovieraat nuoret naiset ystävystymään kanssani.

...mutta takaisin sinuun. Oletko mielestäsi avoin ja ystävällinen? Jos olet kopean oloinen (ujouskin joskus tulkitaan väärin) ja laitettu voi ihmisten olla vaikeaa olla sinua kohtaan avoimia ja ystävällisiä. Hymy kaunistaa kummasti ja tekee lähestyttävämmäksi, muista aito hymy, kun lähdet kohtaamaan ihmisiä.

Vierailija
8/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset aistii epätoivoisuuden. Luultavasti olet vain sellainen persoona, joka ärsyttää monia, mutta etköhän sä joskus sellaiseen ihmiseen törmää, joka on samantyylinen kuin sinä. Minäkin tunnen yhden henkilön, joka varmaan itse ihmettelee miksi siitä ei pidetä/muut välttelevät hänen seuraansa. Tyyppi puhuu liikaa, sanoo mielipiteensä joka asiaan ja hänellä on ärsyttävä puhetyyli muutenkin.

Vierailija
9/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minäkin tykkään pukeuta muodikkaasti/nuorekkaasti, meikkaan päivittäin( ihan vaan itseni iloksi) enkä ehkä vaikuta muutenkaan miltään perinteiseltä kotiäidiltä.

Olen erittäin sosiaalinen ja avoin luonteeltani mutta olen huomannut että puistojen muut äidit selvästi välttelevät seuraani. Tein sen johtopäätöksen, että nämä muut tuntevat ilmeisesti olonsa epämukavaksi seurassani(tai luulevat tuntevansa)

Olen oikeasti todella mukava ja taatusti tutustumisen arvoinen ihminen, ulkonäöstäni huolimatta ;)

Äiti 29

Vierailija
10/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutat vähän kiiltokuvalta. Tai muovinukelta. Enkä tarkoita tällä kuvailemaasi ulkonäköä, vaan sitä, miten ja mitä kerrot itsestäsi. Kuvittelet, että maailma pyörii silmälasiesi ympärillä. Todennäköisesti muut paskat välittävät rilleistäsi tai merkkikuteistasi. Olemuksesi kaikkineen, tarkoitan eniten persoonaasi, on sellainen, ettei se saa vastakaikua sillä hiekkalaatikolla, jonne olet parkkeerannut.

Etsi ystävyyttä muunlaisista piireistä. Mene vaikka kansanopiston atk kurssille, tai jollekkin muulle kurssille, jossa kuvittelisit kohtaavasi samanlaisia muotirillejä.

En tarkoita tätä pahalla sinulle ap. Ihmiset vain on tosi karuja ja valikoivia. Itsen muuttaminen päätöksen tekemällä on mahdottomuus. Muutenhan kaikki yksinäiset heti vain muuttaisivat itsensä ja ongelma ratkeaisi sillä. Voihan olla, että olet epäaidon oloinen, kun yrität olla jotain muuta kuin olet. Ja hiekkiksen mammat huomaa sen.

Jos aiot kuitenkin lähteä muuttamaan itseäsi, lähde etsimään vaikka vähän syvyyttä alkuun itsestäsi. Onnea matkaan!

Vierailija
11/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nämä TÄYDELLISET äidit jotka naama norsun vitulla jakelevat muille täydellisiä ohjeitaan. He tietävät ja osaavat kaiken ja joka ei tee juuri samoin kuin he niin lapsethan pitäisi ehdottomasti ottaa pois tai vähintään viranomaisten puuttua asiaa.

Kukkahattu äidin aivoihin ei mahdu että on niin paljon eri tapoja kasvattaa lapsia ja mikään ei ole se ainoa ja oikea.

Vierailija
12/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan luonne, eli se mitä olet sisimmältäsi, mikä saa ihmiset tulemaan luo tai kääntämään selkänsä.

Jotain siitä sisimmästäsi kertoo se, että kun puhut itsestäsi niin puhut lähinnä ulkonäöstä ja laittautumisesta.

Vierailija
13/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta... en tiedä. Ystävällinen olen kaikille jotka minulle tulevat puhumaan (osaan toki olla myös kipakka tarpeen vaatiessa), ja olen huomannut senkin että ihmiset ovat tottuneet siihen että olen aina iloinen ja ystävällinen,jos joskus jostain asiasta sanon vähän kipakammin jollekin niin minulle käännetään heti selkä ja lopetetaan yhteydenpito. Näin käy aina.

ap

Vierailija
14/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, ei kavereille tiuskita! Mikään ihme jos ottaa vähän etäisyyttä tollasien käytöksen jälkeen...

Vierailija
15/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sanon silloin takaisin jos mulle kenkkuillaan.

ap

Vierailija
16/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ihan sama miten sille vastaat. Vai haluatko itse tutustua veemäiseen henkilöön?

Vierailija
17/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonteessasi on varmaan joku ei-toivottu piirre, mitä et itse tajua tai sitten et muuten vain ole samalla aaltopituudella kuin muut. Sori. toivottavasti löydät vielä ystävän.

Vierailija
18/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjun aikana et ole sanallakaan kertonut omista arvoistasi, luonteestasi jne. vaan kuvaillut pelkästään ulkonököäsi ja selvästi ajattelet että syy kaverittomuuteesi on siinä, että sinä näytät paremmalta kuin he.

Itse en viihdy tämän tyyppisten ihmisten seurassa, en siksi että he ovat kauniimpia kuin minä, vaan koska heillä on täysin erilaiset arvot ja keskustelunaiheet.

Itse en todellakaan tunnista onko ihmisellä merkkivaatteet vai onko kuteet ostettu kirpparilta, mutta jos ihmisellä ei ole mielestäni mitään sanottavaa, en kiinnostu hänen seurastaan.

Illat meikeistä ja muodista puhuvien naisten kesken ovat kidutusta!

Tykkään itsekin meikata ja pukeutua kauniisti, mutta se ei todellakaan ole elämäni merkittävin ja tärkein asia jonka tahdon uudelle tuttavalle itsestäni välittää, vaan keskityn ennemmin sisäiseen kauneuteen.

Vierailija
19/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken haluaisikaan. Mutten osaa olla muuta kuin tällainen.

ap

Vierailija
20/37 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin tulee mieleen, että oletkohan aika pinnallinen ihminen jos aloitat itsesikin " määrittelyn" ulkonäöstä. Arvosteletko myös muita ihmisiä sen mukaan miltä he näyttävät? Tai haluatko ehkä keskustella vaan vaatteista ja ulkonäöstä? Ei sellaista oikein kukaan jaksa.