Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Huuto netin myyjistä, joilla on myynnissä paljon uutta tavaraa?

Vierailija
18.09.2007 |

Toisaalta ihan sama mitä kukakin myy ja itsekin ostan myyjiltä joilla on paljon uutta tavaraa myynnissä. Mutta samalla vähän ärsyttää, että myyjä ostaa alesta tavaraa halvalla ja myy eteenpäin ihan kunnon hintaa. Eli saa rahallista hyötyä. Tulee vähän inhottava olo...

Nytkin näkee myynnissä paljon sellaisia lasten vaatteita ja kenkiä, mitä on keväällä myyty kaupassa pilkkahintaan ja nyt myyjät myy niitä uusia tuotteita reilulla voitolla eteenpäin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinua se ärsyttää, älä osta heiltä ja unohda koko asia. Mitä sitä turhaan päätään vaivaamaan toisten asioilla.

Vierailija
2/6 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaahan ne sen riskin, että ei saa kaupaksi. Näkee vaivan markkinoida, yrittää myydä... varmasti paljon jää myymättä. Takkiinkin tulee. Varastoivat niitä koko kesän, ei mitään takuuta voitosta.

Yrittää saa. Itse en viitsisi, en siis kadehdi noita.

Törkeän kalliit on niiden aloitushinnat, mutta ne pyörivätkin kai tyhjinä ilman huutoja viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen.

Ehkä jos joku huutaa, niin todella tarvitseen sellaisen tuotteen, eli kai se sitten joidenkin ostajien/huutajien hyödyksi menee, vaikka maksavatkin sitten vähän liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitonta joka tapauksessa.

Vierailija
4/6 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia sitten kuka ostaa niita kalliilla, jos kerta muualta saa halvemmalla. Yrittanytta ei panna, jokainen tienaa parhaaksi katsomallaan tavalla. Eika se huutonettikaann kai mikaan hyvantekevaisyysliike ole?

Vierailija
5/6 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laitonta joka tapauksessa.

Vierailija
6/6 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn siskoni vaateliikkeen vanhaa varastoa. Eihän hän myy vanhaa tavaraa. Minä myyn niitä huutonetissä. Mitä pahaa siinä on, joku saa puoleen hintaan käyttämätöntä tavaraa.