Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä puolison salattu jälkikasvu?

Vierailija
25.04.2023 |

Oon siis naimisissa yhen thaimaalaisen mimmin kanssa ja kaikki on ollu hyvin, mut nyt mulle paljastui että sillä onkin kaks lasta Thaimaassa.

En oo oikeen tienny miten tähän suhtautua ja oon ihan pihalla. Sillä oli joku tarina siitä että joku sen serkku oli tehny maksullisten kanssa lapsia ja nämä kaks lasta olivat sieltä peräisin, mutta kuulin toista kautta että ne olisivatkin vaimoni.

Nyt en tiiä pitäiskö mun vaan hyväksyä tilanne vai mitä tehdä? Toi voi olla vaan jotain ilkeitä juoruja jotka kylän muut naiset ovat kateellisina keksineet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Vierailija
2/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suomestakin olisit ottanut puolison, olisi hänellä todennäköisesti lapsia edellisestä liitosta. Joten hyväksy vaan asia normaalina osana elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kateellinen elämääsi. Minulla täälä suomalainen nainen... En ole lainkaan tyytyväinen.

Vierailija
4/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ptovo. Ainoastaan suominaisia huijataan, ei koskaan miehiä. Nih

Vierailija
5/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei niitä ilmesty lisää,kohta oot maksajana

Vierailija
6/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, suomen sankarit taas thaimaassa.

Vierailija
7/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joudut elättämään jälkikasvun vaikka eivät ole sinun. Siksihän se nainen on etsinyt suomalaista miestä joka maksaa ja kustantaa.

Vierailija
8/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA-testi ja lapset tulevat Suomeen. Thaimaalaisia ovat ahkeria työntekijöitä ja veronmaksajia. Kouluttautuvat vielä johtotehtäviin viennin puolelle, niin saadaan Suomi nousuun ja itse suomalaisena voit ottaa rennosti. 🤫

Vierailija
9/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista jos kertoisi omistaan, että ovat jonkun muun. Silloin et joudu elättämään? Totta kai hyväksy.

Voisi väittää muiden lapsia omikseen saadakseen niille elättäjän. Vähän sama kuin adoptoisi.

Vierailija
10/10 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kateellinen elämääsi. Minulla täälä suomalainen nainen... En ole lainkaan tyytyväinen.

Ota sitten ero.

Luppoajalla voisit opetella suomea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä