Millainen mies seurustelee lievästi kehitysvammaisen naisen kanssa?
Kommentit (121)
varmasti helppo saada tekemään ihan mitä tahansa sängyssä. (voitte kuvitella ne pahimmat perversiot )
ei ne muuten sellaisten kans olis.
Kyllä se kehitysvamma vaikutaa älykkyyteen. Me lievästi kehitysvammaiset ymmärrämme oman erilaisuutemme ja minulle itselleni ei koskaan ole ollut vaikeata myöntää sitä että minulla on alhainen älykyysosamäärä. Minulla on kaikki se mitä tämmösellä lievästi kehitysvammasella naisella voi olla minulla on nätti koti ja rakastava tyttöystävä mikä on myös lievästi kehitysvammainen ja ohjaajat jotka kunnioittaa eikä tee puolesta. On ihanaa käydä myös erilaisissa kehitysvammaisille tarkoitetuissa jutuissa.
Eli: normaali mies + kehitysvammainen nainen = mies on sikamainen hyväksikäyttäjä, pelkkä paskakasa. Tämän vuoksi en kyllä ikinä uskaltaisi seurustella kehitysvammaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eli: normaali mies + kehitysvammainen nainen = mies on sikamainen hyväksikäyttäjä, pelkkä paskakasa. Tämän vuoksi en kyllä ikinä uskaltaisi seurustella kehitysvammaisen naisen kanssa.
Ei teidän normaalien ole mikään pakko seurustela meidän kehitysvammaisten naisten kanssa. Me yleensä seurustelaan keskenään me kehitysvammaiset sanoo kehitysvammainen nainen joka on ylpeä siitä että on kehitysvammainen
No, tiedän lievästi kehitysvammasisen tai ainakin pahoin heikkolahjaisen naisen, joka on sana seurustellut ns. normaalien kanssa.
Hänen kumppaninsa eivät ole mitenkään kovin teräviä , mutta kyllä tämä nainen pikemminkin näitä miehiä on hyväksikäyttänyt kuin toisinpäin.
Virsi 135
Jumala loi auringon, kuun
ja järvet ja puut, ihmiset myös.
Jumalan on taivas ja maa.
Herraa me tahdomme kiittää.
Herralle riemulla
laulamme kiitosta.
Herra, me kiitämme nimeäsi.
Jos olisi lievä down-syndrooma eikä ylipainoa, niin ei haittaisi. Seurustelisin!
Ei kehitysvammainen juurikaan eroa wt-pubiruususta.
Jaah. Ketjuun kommentoi joku ikävystynyt kotirouva nimimerkillä. Varmaan onkin älykkyysosamäärältään 68. Älkää ruokkiko trollia.
Ihan varmasti osa suhteista voi onnistuakin, mutta sehän on ilmiselvää, että suurin osa on hyväksikäyttöä. Suomen pikkukunnat on varmaan pullollaan tällaisia "romansseja", hunttiovanhemmat ei välitä kuka riippakivitytön vie pois tieltä .
Tuskinpa kaikki miehet arvostavat naisessa älykkyyttä. Toisille suhde älyltään tasavertaisen ihmisen kanssa voi olla jopa mahdottomuus.
Sinänsä jo normaaliälyisillä ihmisillä voi olla vaikea käsittää asioita. Jos ÄO on alle 70, niin se vaikuttaa jo elämään melko paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jaah. Ketjuun kommentoi joku ikävystynyt kotirouva nimimerkillä. Varmaan onkin älykkyysosamäärältään 68. Älkää ruokkiko trollia.
Ihan varmasti osa suhteista voi onnistuakin, mutta sehän on ilmiselvää, että suurin osa on hyväksikäyttöä. Suomen pikkukunnat on varmaan pullollaan tällaisia "romansseja", hunttiovanhemmat ei välitä kuka riippakivitytön vie pois tieltä .
Kyllä minulla on lievä älyllinen kehitysvamma ja minun älykyysosamäärä on 68. Osaan kirjoittaa aika hyvin ja selvästi niin voisi luulla että olisin ns normaali mutta en ole normaali. Meillä naisilla ja tytöillä ei vaan huomata kehitysvammaa niin helposti kuin pojilla jamiehillä. Olin aina koulussakin se hiljainen kiltti tyttö ja minun kehitysvamma todettiinkin vasta 17 vanhana. Oikeastaan olen ihan iloinen siitä että se minun äo on 68 niin saan tarvitavaa tukea ja palveluita jos se olisi esimerkiksi 73 mun äo niin en saisi palveluita ja tukea koska silloin minut luokiteltaisiin heikkolahjaiseksi. Kehitysvammainenkin voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ainakin minä olen tyytyväinen elämääni ja myös onnellinen. Enkä minä nyt sen kauhean erikoisempi ole kuin vammatonkaan olen vain hitaampi ja joidenkin asioiden oppimiseen olen tarvinnut paljon aikaa ja toistoja.
Nyt pitäisi ensin määritellä lievästi kehitysvammainen, jotta voisi vastata. Onko lukihäiriö kehitysvamma?
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi ensin määritellä lievästi kehitysvammainen, jotta voisi vastata. Onko lukihäiriö kehitysvamma?
Lukihäiriöisillä on aivoissa poikkeavuus, eli kyllä se on kehitysvamma.
Toivottavasti huolehtivat ainakin ehkäisystä.
Tunnen yhden pariskunnan, jossa mies on parikymmentä vuotta nuorempi. Nainen on lievästi kehitysvammainen. Naisella on lapsia (siis nyt jo aikuisia). Nainen leskeytyi (eli hänellä oli ennenkin ns. terve mies). Koska tämä nainen on aika yksinkertainen mutta valtavan suloinen, alkoi "pieni n miehet" käyttämään häntä hyväksi monin tavoin, rahallisesti ja fyysisesti. Naapurissa asui sellainen aikapoikamies, jota tilanne otti päähän. Hän alkoi viettämään aikaa tän naisen luona vähän niinkuin turvamiehenä, mutta siitä se sitten läksi. Ovat olleet yhdessä jo vuosikymmeniä. Eipä tuota suhdetta moni hyväksy, mutta ovat onndllisia. Nainen hommailee kotona mitä hommailee, neuloo, hoitaa kasvimaata ja kissaa. Mies tekee sekalaisia töitä ba tuo rahan taloon (naisella pieneläke. Siinä on kolme onnellista, nainen, mies ja kissa.
Riippuu vähän, mutta en sulje sitä pois, ettenkö voisi seurustella kehitysvammaisen kanssa. Voisin hyvin seurustella näkövammaisen, kuulovammaisen tai liikuntavammaisen kanssa. En itsekään ole täydellinen, miksi vaatisin sitä kumppaniltani?
Se nainen ei varmaan kieltäydy panosta, ja antaa kaikille kavereille kans.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Kehitysvamma on aina älyllinen vamma.
No jos ei halua naista muuhun kuin pantavaksi ja kotitöihin, niin kyllähän mikä vaan kelpaa. Ei pääse vahingossakaan nainen olemaan fiksumpi ja aiheuttamaan alemmuudentunteita ja pysyy paremmin ruodussa.
(yök)