Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogeista keskustelua

Vierailija
02.01.2013 |

Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, että mikä saa vanhan ihmisen bloggaamaan elämästään?

Seuraan epäsäännöllisen säännöllisesti erään +40 vuotiaan naisen blogia ja useasti olen miettinyt, että tuon ikäisen kannattaa keskittyä pelkästään bloggaamaan harrastuksestaan ei perheensä elämästä. Jotenkin ku ottavaa kun naisen mies on häntä paljon nuorempi ja opiskelee. Onko mies halunnut naida äitinsä? Yököttävää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole blogeista keskustelua vaan keskustelua "vanhoista" (40+ vanha, WTF) naisista.

Mikä saa sitten nuoren ihmisen bloggaamaan elämästään? Narsismi?

Vierailija
2/6 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä ole blogeista keskustelua vaan keskustelua "vanhoista" (40+ vanha, WTF) naisista.

Sitähän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on.

lyhyt "keskustelu". ;)

Vierailija
4/6 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on.

lyhyt "keskustelu". ;)

Pitäisikö sinusta siis syventyä tuohon narsismiin? Miksi se on niin yleistä nykypäivänä?

Vierailija
5/6 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, että mikä saa vanhan ihmisen bloggaamaan elämästään?

Seuraan epäsäännöllisen säännöllisesti erään +40 vuotiaan naisen blogia ja useasti olen miettinyt, että tuon ikäisen kannattaa keskittyä pelkästään bloggaamaan harrastuksestaan ei perheensä elämästä. Jotenkin ku ottavaa kun naisen mies on häntä paljon nuorempi ja opiskelee. Onko mies halunnut naida äitinsä? Yököttävää.

Ei kai blogeja olisi niin paljon, ellei niitä halutttaisi lukea, veikkaan, että tuolla blogilla, jota haluat arvostella, on tuhansia lukijoita.

Vierailija
6/6 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai blogeja olisi niin paljon, ellei niitä halutttaisi lukea, veikkaan, että tuolla blogilla, jota haluat arvostella, on tuhansia lukijoita.

Ei ole kuin muutama. Eipä vanhojen blogit paljoa kiinnosta ihmisiä.