Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies seurustelee lievästi kehitysvammaisen naisen kanssa?

Vierailija
15.12.2012 |

Jos ei itse sitten ole ns. samaa tasoa.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhymä kehis

Vierailija
2/121 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka näkee siinä naisessa muutakin kuin pelkän kehitysvamman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/121 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä muuta?

?? Jaa, kehitysvammaisellako ei ole mitään muuta annettavaa kuin se vammansa ?. Torvi.

Luonne, sielu, kauneus, keskustelutaito jne.

Vierailija
5/121 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä muuta?

No joo, veljelläni on itse asiassa lievästi kehitysvammainen vaimo, hän itse on Cernissä tutkijana työskentelevä fyysikko. Hän tuntuu näkevän naisessa erityisesti ihanan, aidon persoonan, lämpimän luonteen, varmaan seksuaalisestikin suhde toimii. Hänelle ei ole kovin tärkeää että nainen olisi älyllisesti hänen tasollaan, vaan että on lämmin ihminen.

Vierailija
6/121 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä seurustelisin kehitysvammaisen Naisen kanssa.

Olen komeaksi haukuttu 188cm pitkä, pitkähiuksinen mies. Monesti tuntuu että me ns "vammattomat" olemme suurimmin vammautuneita.

Vierailija
7/121 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Sanoit että lievästi keihtysvammaisen kanssa. Mikä on lievästi kehitysvammainen. Sekä jos joku raaja ei toimi kunnolla vaikka käden. Ei sen naisen päässä silloin ole mitään vikaa. Siis sellainen mies joka rakastaa sitä naista ja näkee sen naisen sisäisen kauneuden eikä esimerkiksi puuttuvaa jättä tai vähän vääntyneitä jalkoja.

Haloo, millaisia juntteja täällä oikein näitä juttuja kirjoittaa. Ja aiemmin luin tuolta että suomalaiset miehet on juntteja. Taitaa olla niin että myös osa suomalaisista naisista on tosi juntteja.

Vierailija
8/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Sanoit että lievästi keihtysvammaisen kanssa. Mikä on lievästi kehitysvammainen. Sekä jos joku raaja ei toimi kunnolla vaikka käden. Ei sen naisen päässä silloin ole mitään vikaa. Siis sellainen mies joka rakastaa sitä naista ja näkee sen naisen sisäisen kauneuden eikä esimerkiksi puuttuvaa jättä tai vähän vääntyneitä jalkoja.

Haloo, millaisia juntteja täällä oikein näitä juttuja kirjoittaa. Ja aiemmin luin tuolta että suomalaiset miehet on juntteja. Taitaa olla niin että myös osa suomalaisista naisista on tosi juntteja.

Lievästi kehitysvammainen on sellainen minkä äo on välillä 50-70. Minun äo on 68 eli olen lievästi kehitysvammainen mutta ihan ylärajoilla. En ole sen kummempi kun ns normaali oppimiseni ja asioiden ymmärtäminen on vaan hitaampaa.

Vierailija
9/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että tuollainen ke - hari nainen on aika rankasti miehen määräiltävissä ja ohjattavissa oleva.

Jos on vielä jonkin näköinen ja jonkunlainen runko, sek - siä on aina kuin mies haluaa ja kaikki käy tuolle ke - harille.

Mies voi tehdä mitä haluaa, tulla ja mennä miten haluaa ja kotona odottaa ruoka pöydässä, pyykit pestynä ja koti siistinä.

Vierailija
10/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla tiedetä mitä kehitysvamma tarkoittaa. Liikuntavamma ei ole kehitysvamma. Tarkoittaa vain ja ainoastaan älyllistä vammaa.

Vierailija
11/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea uskoa tuota Cernin fyysikkojuttua. Kerro lisää jos on totta. Kiinnostaa, koska oma tyttäreni on tuollainen lähes kehitysvammainen.

Vierailija
12/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taipuvainen ajattelemaan, että kyseessä on epätasa-arvoinen, hyväksikäyttöön perustuva suhde. Näkemykseni saattaa toki olla ennakkoluulojen sävyttävä, ja tietysti toisenlaisiakin tarinoita voi olla. Suhtaudun kuitenkin erittäin suurella varauksella tällaisiin suhteisiin.

Vierailija
13/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taipuvainen ajattelemaan, että kyseessä on epätasa-arvoinen, hyväksikäyttöön perustuva suhde. Näkemykseni saattaa toki olla ennakkoluulojen sävyttävä, ja tietysti toisenlaisiakin tarinoita voi olla. Suhtaudun kuitenkin erittäin suurella varauksella tällaisiin suhteisiin.

Minua ei määrää yhtään kukaan osaan pitää puoleni lievästä kehitysvammasta huolimatta. En ole koskan ollut suhteessa miehen kanssa mutta olen suhteessa toisen lievästi kehitysvammaisen naisen kanssa ja meillä on ihanaa kahdestaan ja olemme tasa vertasia.

Vierailija
14/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi kehitysvammainen nainen. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei määrää yhtään kukaan osaan pitää puoleni lievästä kehitysvammasta huolimatta. En ole koskan ollut suhteessa miehen kanssa mutta olen suhteessa toisen lievästi kehitysvammaisen naisen kanssa ja meillä on ihanaa kahdestaan ja olemme tasa vertasia.

Niin, te olette keskenänne tasavertaisia. Sen sijaan "vammattoman" ja kehitysvammaisen välinen suhde ei mielestäni voi olla tasavertainen.

Vierailija
15/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella että tuollainen ke - hari nainen on aika rankasti miehen määräiltävissä ja ohjattavissa oleva.

Jos on vielä jonkin näköinen ja jonkunlainen runko, sek - siä on aina kuin mies haluaa ja kaikki käy tuolle ke - harille.

Mies voi tehdä mitä haluaa, tulla ja mennä miten haluaa ja kotona odottaa ruoka pöydässä, pyykit pestynä ja koti siistinä.

Minun mies hoitaa pyykit ja kodin koska se on minulle vaikeaa. Rakkaus ja hellyys on tärkeää meille molemmille. Älä levitä ennakkoluulojasi vain koska olet tietämätön urpo! Ennakkoluulot ja pelot vaikeuttaa meidän elämää enemän kuin miehet "jotka voi tehdä mitä haluaa"

Terveisin "tuollainen ke harinainen joka on vielä jonkin näköinen ja jonkunlainen runkokin on" :D

Vierailija
16/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
17/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies hoitaa pyykit ja kodin koska se on minulle vaikeaa. Rakkaus ja hellyys on tärkeää meille molemmille. Älä levitä ennakkoluulojasi vain koska olet tietämätön urpo! Ennakkoluulot ja pelot vaikeuttaa meidän elämää enemän kuin miehet "jotka voi tehdä mitä haluaa"

Terveisin "tuollainen ke harinainen joka on vielä jonkin näköinen ja jonkunlainen runkokin on" :D

Olet rohkea kun sanot noin. Ja itse mielummin olen kehitysvammanen kun asenne vammanen

Vierailija
18/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla tiedetä mitä kehitysvamma tarkoittaa. Liikuntavamma ei ole kehitysvamma. Tarkoittaa vain ja ainoastaan älyllistä vammaa.

Sontaa. Kehitysvamman ei tarvitse vaikuttaa älykkyyteen, vaan se voi kohdentua esimerkiksi motoriikkaan.

Vierailija
19/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin vähän aikaa yhden miehen, joka asui selvästi kehitysvammaisen naisen kanssa jonkin aikaa. 

En tiedä miehestä paljon, mutta oli jonkinlainen sekatyömies, joka asui kauan myös Ruotsissa ja teki sitten Suomessa satunnaisia hommia sairastumiseensa asti ja kuoli syöpään n.kuusikymppisenä. Jotkut ns.normaalit naiset suhtautuivat häneen inhoten, vaikka hänessä ei ollut selvästi vastenmielisiä piirteitä, mutta kuulin hänen olevan "pervo" ja voin kuvitella että hän oli ehkä vähän sellainen ja jotain vähäistä rikoshistoriaakin hänellä oli, mutta kokonaisuutena harmiton. 

Vierailija
20/121 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sontaa. Kehitysvamman ei tarvitse vaikuttaa älykkyyteen, vaan se voi kohdentua esimerkiksi motoriikkaan.

Olet edelleenkin väärässä. Kehitysvammaan liittyy keskimääräistä alhaisempi älykkyysosamäärä ja laaja-alaiset oppimisvaikeudet. Motorinen vamma ei ole kehitysvamma.