Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisilla lapsilla eniten euroopassa korvatulehduksia ja kuulon alenemia

Vierailija
17.09.2007 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

antamatta antibiootit todettuun korvatulehdukseen lapsella ja parani ilmankin vallan mainiosti. Tärkeää on käydä tarkistuttamassa, onko tulehdus lähtenyt.

Lukekaapa täältä ihan virallisia käypä hoito -suosituksia korvatulehduksesta ja kohta hoito:

http: //www. kaypahoito. fi/kh/kh_julkaisu. NaytaArtikkeli?p_artikkeli=hoi31050

Vierailija
42/45 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen perheen, jonka toinen lapsi on hyvin allerginen ja korvatulehdukset alkoivat jo kuukauden ikäisenä. Toinen lapsista taas ei ole allerginen, eikä ole ollut korvatulehduksiakaan.

Itse olen allerginen astmaatikko, mutta minulla ei koskaan ole ollut korvatulehdusta! Korvien rakenne käsittääkseni vaikuttaa myös eli miten ahtaat ne röörit oikein ovat. Siksihän vanhemmilla lapsilla ei niin niitä tulehduksia enää ole, kun tiehyeiden koko kasvaa. Itse taas saan usein flunssan yhteydessä poskiontelotulehduksen, koska siellä on ahtautta.

Vierailija:

Minäkin veikkaisin perimää, Suomessa on hyvin paljon myös allergioita, joiden perinnöllisyys on jo osoitettu. Allergiat ja korvatulehdustaipumus näyttäisivät korreloivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulleet opettajille ja oppilaille, kunnes asia viimein selvisi/uskottiin ja tutkittiin.

Vierailija
44/45 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistelee vaihtoehtohoitojen puuttumista ja antibiottikuurien yleisyytta. han jatti juuri ottamatta laakarin maaraaman kuurin poskionteloiden tulehdukseen, tulehdus parani itsekseen. han kuljettaa myos maitohappobakteerieta saksasta, kun niita ei saa taalta.

Vierailija
45/45 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähes jokainen lääkäri tarjoaa myös noita ns. vaihtoehtohoitoja, mutta jos tilanne on vakava, niin kyllä määräävät myös kovempia aineita.

Ite olen allerginen, ja jos allergia on ollut lievempää olen saanut vain homeopatisia aineita, mutta kerran esim, kun olis tosi tosi surkeessa kunnossa, ettei henki meinannut kulkea niin lääkäri määräs vahvat kortisonit vaikka olin raskaana ja sanoi, että sille vauvalle on huomattavasti parempi vaihtoehto kortisoneja käyttävä äiti kuin happivajeessa oleva tai mahdollisesti kuollut äiti. Eli luotan kyllä lääkäireihin ja heidän arvioihinsa.

Lääkärit myös tositilanteessa (jos katsovat että lapsi vaikka on todella sairaana, ihan vaikka flunssan takia siis aneeminen tmv niin ottavat sairaalaan sisälle, ei tarvi mennä kotiin odottelemaan, jos tila näyttää vähänkin vakavalta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi